اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

خروش اهواز در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان

مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارره با استکبار جهانی، دقایقی پیش با حضور گسترده و پرشور مردم، دانشجویان و دانش آموزان در اهواز آغاز شد.

خروش اهواز در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان

به گزارش  خبرگزاری فارس از اهواز، مراسم یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارره با استکبار جهانی، دقایقی پیش با حضور گسترده و پرشور مردم، دانشجویان و دانش آموزان در اهواز آغاز شد.

این مراسم به‌صورت همزمان در تمام شهرهای خوزستان در حال برگزاری است.

طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، مسیر راهپیمایی از اتوبان آیت‌الله بهبهانی جنب پارک شهربازی تا مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز است.

همزمان با راهپیمایی دشمن شکن یوم الله ۱۳ آبان در اهواز  پیکر مطهر شهید «حمزه بهمنش» که در شلمچه تفحص شده است تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

مردم اهواز با سر دادن شعارهایی همچون " مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر اسراییل"، " مرگ بر منافق"، "هیهات من الذله" و.... انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه دشمنان نشان دادند.

حضور باشکوه و پرتعداد دانش آموزان دهه هشتادی و نودی در این راهپیمایی نقطه عطف مراسم بودند و این نوجوانان با حضور دشمن شکن خود نشان دادند پای آرمان های انقلاب ایستاده‌اند و تبلیغات استکبار جهانی ذره ای در اراده و نظر آنها در مورد انقلاب اسلامی تردید ایجاد نمی کند.

عشایر مختلف خوزستان با لباس های محلی و مشت های گره کرده هم مثل همیشه در این راهپیمایی حضور داشتند تا نشان دهند در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی همانند چهار دهه گذشته مصمم و قاطع هستند.

این خبر تکمیل می‌شود...

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول