اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال رنگ و بوی بیعت دارد

کانون تربیت اسلامی قم در بیانیه‌ای اعلام کرد: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال رنگ و بوی بیعت دارد؛ بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، بیعت با امام(ره) و رهبری.

حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال رنگ و بوی بیعت دارد

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در بیانیه کانون تربیت اسلامی استان قم به مناسبت 13 آبان آمده است: امروز که به برکت نظام مقدس انقلاب اسلامی، جهان در حال تغییر است و با مشت آهنین، حاکمیت دینی در حال خارج شدن از قدرت تک قطبی است، واماندگان از انسانیت و دور ریختگان جامعه اسلامی گردهم آمده‌اند تا کوه باغیرت ایران اسلامی را از جا برکنند؛ غافل از اینکه ریشه در هزاران سال قدمت و عشق سلمان به خدمت، در رکاب رسول الله(ص) را دارد و با این تلنگرها، بیدارتر و استوارتر می‌شود.

حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال رنگ و بوی بیعت دارد؛ بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، بیعت با امام و رهبری؛
دانش‌آموزان عزیز و بصیر با حضور خودشان در این امر مقدس، به دشمنان می‌گویند که ما با درنده خویی‌های داعش چه در خارج از وطن چه در داخل مخالفیم و تا پای جان در رکاب سلاله پاک رسول الله(ص) ایستاده‌ایم. لب تر کند آن می‌کنیم که امیرالمومنین علی(ع) با عمر و بن عبدود کرد.

و اما از دولت عزیز و مردمی می‌خواهیم که تربیت نسل حاضر را به فضای مجازی نسپارد که این غبار اندک که بر کشورمان نشسته، تربیت یافته شیاطین فضای مجازی است. ما راست قامتانی هستیم که به پیروی از شهید فهمیده تا طلوع ظهور ایستاده‌ایم. یاری‌ات می‌کنیم تا پای جان.
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول