اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رحیمی‌زاده: می‌توانستیم با نتیجه بهتری از زمین خارج شویم

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: سعی کردیم در دقایق پایانی به بازیکنان با تجربه خود استراحت دهیم و از جوانان استفاده کنیم تا ریسک آسیب‌دیدگی‌ها کاهش پیدا کند.

رحیمی‌زاده: می‌توانستیم با نتیجه بهتری از زمین خارج شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید رحیمی زاده سرمربی تیم هندبال فولادمبارکه سپاهان پس از برتری مقابل گیتی‌پسند و ادامه صدرنشینی در لیگ‌برتر اظهار داشت: با حضور ۴ تیم از اصفهان شاهد دربی‌های متعددی هستیم، دربی‌ها همیشه از حساسیت و جذابیت خاصی برخوردار هستند و تیم‌ها، کادر‌ها و بازیکنان از یکدیگر شناخت دارند.

وی افزود: امروز شاهد یک بازی خوب بودیم، گیتی‌پسند در دقایقی فشار زیادی به ما وارد کرد، ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه هستند که به این تیم و کادرفنی آن تبریک می‌گویم، ما می‌توانستیم با نتیجه بهتری از زمین خارج شویم، حتی در دقایقی اختلاف امتیاز به عدد ۱۰ رسید.

رحیمی‌زاده تصریح کرد: به دلیل بازی حساسی که با شهید شاملی کازرون در پیش داشتیم و این بازی در تعیین صدرنشین دور رفت تاثیر بسیاری دارد، سعی کردیم در دقایق پایانی به بازیکنان با تجربه خود استراحت دهیم و از جوانان استفاده کنیم تا ریسک آسیب‌دیدگی‌ها کاهش پیدا کند.

هندبال سپاهان تیم پرقدرت و پرعظمتی است

کیوان صادقی، سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در شهرآورد اصفهان اظهار داشت: بازی خوبی بود، ۷، ۸ بازیکن تیم ما در این هفته دچار آنفولانزا شدند، حتی انتظار نداشتیم که در نیمه دوم بازیکنان به این خوبی بازی کنند.

وی افزود: به سپاهان تبریک می‌گویم، تیم پرقدرت و پرعظمتی است، تیم ما در شروع کار خود قرار دارد و گیتی‌پسند در آینده جزو تیم‌هایی خواهد بود که در هندبال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت‌.

صادقی در پایان در خصوص کاهش اختلاف امتیاز در لحظاتی از بازی گفت: بازی هندبال به همین شکل است و اگر از موقعیت‌های خود استفاده نکنید، تیم حریف این کار را انجام خواهد داد به غیر از زمان‌هایی که در بازگشت به دفاع مشکلاتی داشتیم، در سایر دقایق بچه‌ها بازی خوبی به نمایش گذاشتند، امیدوارم امروز تجربه خوبی به دست آورده باشند و در آینده از آن استفاده کنند‌‌.

انتهای پیام/3649/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول