اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

فرماندار سنندج همه اقشار مردم را برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد

فرماندار سنندج با برشمردن اهمیت حضور در راهپیمایی امسال 13 آبان، از همه اقشار مردم این شهرستان برای شرکت در راهپیمایی فردا جمعه 13 آبان دعوت کرد.

فرماندار سنندج همه اقشار مردم را برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد

حسن عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: 13 آبان یادآور، شهادت دانش‌آموزان انقلابی بدست دژخیمان پهلوی، تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام است. 

وی عنوان کرد: یوم‌الله 13 آبان یادآور حوادثی با تاثیرات و پیامدهای عمیق و بسیار گسترده در معادلات سیاسی کشورمان است که به تعبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی، «انقلاب دوم» مردم ایران نام گرفت.

فرماندار سنندج افزود: از آنجا که دشمن در رسانه‌ها و فضای مجازی با فضاسازی غیرواقعی، سیاه‌نمایی، بزرگ جلوه‌دادن مشکلات کوچک و وارونه کردن واقعیت‌های کشورمان، درصدد ایجاد ناامنی در اقصی نقاط ایران است، لذا حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان تمامی توطئه‌ها و ترفندهای شوم دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمن که دائم به دنبال بهانه‌جویی برای برهم‌زدن نظم عمومی جامعه است، مرگ مهسا امینی را بهانه‌ای قرار داد تا با تحریک برخی جوانان و نوجوانان و فریب تعدادی از آنها موجب ایجاد ناامنی و آشوب شد.

عسکری با عنوان اینکه از آنجایی که دشمن بر حضور اغتشاشگران در خیابان‌ها اصرار دارد، از اقشار مختلف جامعه بویژه اصناف، دانشجویان، فرهنگیان، روحانیون، جامعه ورزشی خواست با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان برگ زرین دیگری در تاریخ اسلامی ثبت کنند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول