اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تجلیل رئیس سازمان حج و زیارت از خانواده شهیدان امینی بیات

جمعی از اعضای کنگره ملی شهدای استان قم به همراه رئیس سازمان حج و زیارت کشور، با خانواده معظم شهیدان امینی بیات دیدار و از آنان تجلیل کردند.

تجلیل رئیس سازمان حج و زیارت از خانواده شهیدان امینی بیات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جمعی از اعضای کنگره ملی شهدای استان قم به‌همراه «سید صادق حسینی» رئیس سازمان حج و زیارت کشور و حجت‌الاسلام «سیدحسین رکن‌الدینی» جانشین نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت، با حضور در منزل شهیدان محمدعلی، علی‌اصغر و جواد امینی بیات با خانواده این شهدای والامقام استان قم دیدار کردند.

 

در حاشیه این دیدار، از سوی ستاد کنگره ملی ۶۰۹۰ شهید استان قم، با اهدای تابلو فرش منقش به تصویر شهیدان امینی بیات و لوح سپاس از صبر و مجاهدت‌های حاجیه خانم «راضیه سلطان محمد رضایی» مادر این سه شهید گرانقدر تقدیر به عمل آمد.

 

گفتنی است تا کنون بیش از 4 هزار دیدار و تکریم از خانواده‌های معظم شهدای استان قم انجام شده است و اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای استان قم، ۲۶ آبان‌ماه ۱۴۰۱ در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۷۸۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول