اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

با حضور دشمن شکن در «راهپیمایی 13 آبان» راه را بر انعقاد هر توطئه‌ای ببندیم

جمعیت اسلامی فرهنگیان در بیانیه‌ای به مناسبت روز ۱۳ آبان اعلام کرد: با حضور دشمن شکن در راهپیمایی روز 13 آبان و با روشنگری و تبیین توطئه‌های دشمن و دستاوردهای عظیم نظام اسلامی و پیشرفت‌های حیرت‌انگیزی که دشمن را کلافه کرده است، راه را بر انعقاد هر توطئه‌ای ببندیم.

با حضور دشمن شکن در «راهپیمایی 13 آبان» راه را بر انعقاد هر توطئه‌ای ببندیم

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در بیانیه جمعیت اسلامی فرهنگیان به مناسبت روز ۱۳ آبان آمده است: سیزدهمین روز آبان ماه در تاریخ مبارزات ضد استکباری ملت بصیر ایران، جایگاهی ویژه برای خود رقم زده است؛ روزی که بنیانگذار جمهوری اسلامی، به خاطر مخالفت با تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون، توسط رژیم دست نشانده پهلوی به ترکیه تبعید شد.

روزی که جمعی از دانش‌آموزان انقلابی، در دانشگاه تهران با گلوله‌های دژخیمان حکومت پهلوی در خون خود علتیدند؛ روزی که لانه جاسوسی آمریکا که دوساعت بعد از پیروزی انقلاب به گواهی اسناد منتشر شده برای شکست انقلاب دست به کار توطئه شده بود، توسط دانشجویان انقلابی تسخیر شد.

و اینک، در آستانه‌ سیزده آبانی دیگر، و در ادامه‌ شرارت‌های پیشین، با تمام نیروهای اهریمنی داخل و خارج در جنگی ترکیبی و از پیش طراحی شده، همه توان خود را به مدد رسانه‌های مزدور و فضای مجازی یله و رها و اوباش اجاره‌ای، برای به زانو درآوردن ملت بزرگ و تجزیه ایران عزیز بکار بسته بود که به حول و قوه الهی و بصیرت مردم نجیب، این بار نیز ناکام و درمانده‌تر شد.

جمعیت اسلامی فرهنگیان ضمن تبریک سالروز میلاد یازدهمین اختر آسمان ولایت، و قدردانی از همه آحاد ملت، انتظار دارد فرهنگیان دلسوخته، دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز، همچون سلف پیشین خود که با پشت پا زدن به همه مظاهر طاغوت و نثار جان شیرین، انقلاب را به ثمر رساندند، ضمن حضور دشمن شکن در راهپیمایی روز سیزده آبان، با اتکال به خداوند متعال در میدان جهاد تبیین، حضوری حماسی یافته و با روشنگری و تبیین توطئه‌های دشمن و دستاوردهای عظیم نظام اسلامی و پیشرفت‌های حیرت‌انگیزی که دشمن را کلافه کرده است، راه را بر انعقاد هر توطئه‌ای بر بندند، تا فرصت‌های پی ریزی تمدن بزرگ ایرانی- اسلامی در دام تأخیر گرفتار نگردد. ان‌شاءالله.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول