اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

برگزاری نخستین رویداد منطقه ای تولید محتوای دیجیتال بسیج در تربت حیدریه

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت :نخستین رویداد منطقه ای تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور پنج تیم انیمیشن، نرم افزار و بازی از شهرستانهای تربت حیدریه، رشتخوار، مه ولات و زاوه در مرکز رسانه ای شهید حجتی آغاز شد.

برگزاری نخستین رویداد منطقه ای تولید محتوای دیجیتال بسیج در تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، احمد ناصری موحد فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه امروز در مراسم آغاز به کار نخستین رویداد منطقه ای تولید محتوای دیجیتال بسیج در این شهرستان، گفت: دشمنی جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار با جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف ادامه دارد، اما امروز مهمترین و اصلی ترین حوزه ای که جبهه غربی، عبری و عربی  به آن متوسل شدند فضای مجازی و ابزار رسانه است که با پمپاژ دروغ و شبه پراکنی سعی در انحراف افکار عمومی و القای ناامیدی در درون جامعه دارند.

وی تصریح کرد: گواه این ادعا آن است که آمریکایی ها دلیل فروپاشی ابرقدرت شرق یعنی شوروی را نه جنگ نظامی و اقتصادی و سیاسی بلکه رویکرد فرهنگی و ابزار رسانه ای اعلام کردند و آنها امروز هم از طریق تهاجم فرهنگی و عملیات روانی این پروژه را برای جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده اند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه با بیان اینکه باید در فضای مجازی از حالت تدافعی یا پدافندی به سمت تهاجمی حرکت کنیم، افزود: این مهم نیازمند یک شبکه سازی منسجم در بدنه نیروهای انقلاب و همچنین تولید محتوای فاخر در حوزه های مختلف است تا ضمن تبیین مبانی انقلاب اسلامی، آرمانها و اهداف و همچنین پاسخگویی به شبهات، با رویکرد تهاجی سراغ دشمنان نظام اسلامی برویم.

ناصری بیان کرد: بر همین اساس نخستین رویداد منطقه ای تولید محتوای بسیج در سه قالب انیمیشن و پویانمایی، بازی و نرم افزار با حضور شش  تیم  از شهرستانهای تربت حیدریه، رشتخوار، مه ولات و زاوه به میزبانی این شهرستان در مرکز رسانه ای شهید حجتی از  امروز بمدت 48 ساعت برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این رویداد تیم های تولید محتوا فرصت دارند در مدت یاد شده با سه موضوع 13 آبان، تسخیر لانه جاسوسی ، افول آمریکا، حجاب، زن، اغتشاشات اخیر و همچنین موضوع بومی بازرگانی زعفران با یکدیگر به رقابت می پردازند.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: برگزیدگان در این رویداد منطقه ای اواخر آبانماه برای شرکت در چهارمین رویداد استانی تولید محتوای بسیج خراسان رضوی عازم مشهد می شوند و با دیگر شهرستانهای استان به رقابت خواهند پرداخت که در صورت انتخاب به مرحله کشوری که هفته بسیج در تهران برگزار می شود راه می یابند.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول