اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

فارس من| پویش «نه به سفارت انگلیس»

جمعی از کاربران فارس با اشاره به نقش انگلیس در اغتشاشات اخیر، خواستار راه‌اندازی پویشی با عنوان «نه به سفارت انگلیس» شدند.

فارس من|  پویش «نه به سفارت انگلیس»

به گزارش خبرگزاری فارس، جمعی از کاربران فارس من با اشاره به نقش انگلیس در اغتشاشات اخیر خواستار راه‌اندازی پویشی با عنوان «نه به سفارت انگلیس» شدند.

در این کمپین آمده است: به مناسبت روز ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و با توجه به نقش انگلیس در فتنه‌های اخیر، ما دانش‌آموزان سمپاد می‌خواهیم پویشی با عنوان نه به سفارت انگلیس راه‌اندازی کنیم.

پیش از این نیز جمعی از کاربران فارس من در دو کمپین با اشاره به مداخله جویی‌های بریتانیا در امور داخلی ایران، خواستار اخراج سفیر انگلیس از جمهوری اسلامی و بستن سفارتخانه این کشور در تهران شدند. (اینجا بخوانید)

لازم به ذکر است در پی اقدامات غیرسازنده اخیر انگلیس و حمایت از اغتشاشگران و اعمال تحریم‌ها علیه تعدادی از مقام‌ها و نهادهای ایرانی، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اخیرا تعدادی از مقام‌ها و نهادهای انگلیسی از جمله مرکز ملی امنیت سایبری بریتانیا، بی بی سی و ایران اینترنشنال، فرمانده نظامی بریتانیا در خلیج فارس و معاون امنیتی وزارت کشور بریتانیا را تحریم کرد. (جزییات بیشتر)

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول