اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تشریح محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان در اراک

رئیس پلیس راهور استان مرکزی محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان در اراک را تشریح کرد.

تشریح محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حسینی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی دوشادوش سایر همکاران انتظامی نسبت به برقراری برنامه های ترافیکی و امنیتی اقدام خواهد کرد.

وی افزود: در سراسر شهر‌های استان راهپیمایی در خیابان‌های اصلی به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی بیان کرد: در شهر اراک این راهپیمایی در مسیر میدان شهدا-خیابان شهید رجایی-خیابان ۱۷ متری شهید رجایی-خیابان دکتر حسابی و در ادامه میدان سرداران و در نهایت به مصلای بیت المقدس ختم خواهد شد.

حسینی ادامه داد: در این راستا همکاران راهنمایی و رانندگی از ساعات اولیه صبح نسبت به پاکسازی مسیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و از مردم نیز تقاضا داریم مسیر‌های جانبی را برای مقاصد خود انتخاب کنند و به سمت مسیر‌های دارای محدودیت حرکت نکنند.

وی اضافه کرد: خیابان شهید رجایی از ابتدا تا ۱۷ متری دارای محدودیت ترافیکی است، اما خیابان امام تا برگزاری مراسم برای تردد باز است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی  گفت: همچنین مسیر شمالی خیابان امام به سمت خیابان محسنی و خیابان پیروزی و بخشی از خیابان دانشگاه برای تردد باز است، تمام خیابان‌های منتهی به محسنی و ادبجو و شیخ فضل الله نوری نیز برای تردد مردم در نظر گرفته شده است.

حسینی افزود: مسیر اصلی از سمت خیابان دانشگاه به سمت میدان سرداران و خیابان اقا نورالدین به سمت میدان سرداران شامل اعمال محدودیت ترافیکی است و امیدواریم مردم همکاری خوبی داشته باشند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول