اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بارندگی به جاده‌های روستایی شهرستان بن خسارت زد

فرماندار شهرستان بن با بیان اینکه بارش‌های شب گذشته به جاده‌های روستایی خسارت وارد کرد، گفت: در گردنه روستای بارده و شیخ‌شبان، روستای یان‌چشمه و حیدری گل‌ولای وارد خیابان‌ها شد و عبور وسایل نقلیه را دشوار کرد.

بارندگی به جاده‌های روستایی شهرستان بن خسارت زد

رضا علی‌بیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: بارش‌ها در سطح شهرستان بن ۲۳ میلی‌متر و در روستای بارده و شیخ‌شبان ۲۹ میلی‌متر گزارش شده است.

فرماندار شهرستان بن خاطرنشان کرد: با توجه به بارش‌های سیل‌آسا در مردادماه مسیل‌های این شهرستان بازگشایی و لایروبی شده بود و شهرستان از آمادگی نسبی برای بارش‌های زمستانه برخوردار است.

وی اظهار داشت: بارش‌های شب گذشته به جاده‌های روستایی خسارت وارد کرد و در گردنه روستای بارده و شیخ‌شبان، روستای یان‌چشمه و حیدری گل‌ولای وارد خیابان‌ها شد و عبور وسایل نقلیه را دشوار کرد.

علی‌بیگی با اشاره به اینکه گل‌ولای در مسیر روستای بارده باعث واژگونی یک دستگاه نیسان شده است، ادامه داد: مدیریت راهداری در شهرستان بن همکاری لازم را ندارد و در چندماه اخیر نسبت به تغییر مدیریت این اداره‌کل در شهرستان درخواست داده شده است.

وی بیان کرد: ذخیره آب و جوهای روستای حیدری، پهنا، جمالو و شیخ‌شبان گل‌آلود شده بود که با کمک آبفای شهرستان این مشکل برطرف شد و در حال حاضر منبع آب مشکلی ندارد و ضروری است در اولین فرصت جوی‌ها و مسیل‌ها لایروبی شوند.

شهرستان بن سالن تجهیزات مدیریت بحران ندارد

علی‌بیگی تصریح کرد: شهرستان بن تنها شهرستانی است که سالن مدیریت بحران ندارد و بیش از ۱۰ سال است که در مرحله اسکلت مانده و با افتتاح این ساختمان در سال آینده می‌توانیم امکانات مدیریت بحران را به شهرستان برسانیم.

وی افزود: تنها پایگاه هلال احمر شهرستان به دلیل اینکه قرارداد فصلی این پایگاه به پایان رسیده تعطیل است و با قرارداد دائمی که منعقد شده این پایگاه از اواسط آبان‌ماه در شهر بن مستقر می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول