اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

باران و کاهش دما در برخی شهرها/ هفته آینده بارش‌ها در کشور ادامه دارد‌

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز در بخش‌هایی از خوزستان، فارس، بوشهر،‌ اصفهان، کرمان، یزد، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش باران و وزش باد شدید داریم و روز جمعه 13 آبان سامانه بارشی فقط در شرق کشور فعال است و به تدریج خارج می‌شود.

باران و کاهش دما در برخی شهرها/ هفته آینده بارش‌ها در کشور ادامه دارد‌

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در برخی نقاط جنوب، جنوب‌غرب و جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید، همچنین تگرگ و در ارتفاعات بارش برف داریم که کاهش نسبی دما هم پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز در بخش‌هایی از خوزستان، فارس، بوشهر،‌ اصفهان، کرمان، یزد، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش باران و وزش باد شدید داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز جمعه 13 آبان سامانه بارشی فقط در شرق کشور فعال است و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

وی گفت: روز شنبه 14 آبان با گذر موج تراز میانی جو از شمال‌شرق کشور در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان و ارتفاعات شرقی البرز همچنین در ارتفاعات هرمزگان، کرمان و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد و بارش پراکنده داریم.

ضیائیان اضافه کرد:‌ روز یکشنبه 15 آبان در نوار شرقی کشور بارش پراکنده و وزش باد داریم و به تدریج کاهش نسبی دما و بارش در شرق اردبیل و گیلان همچنین مازندران آغاز می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی  ادامه داد: روز دوشنبه 16 آبان فقط در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رگبار پراکنده داریم و بارش در سواحل شمالی کشور ادامه دارد که با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، از نوار شمالی کشور در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت:‌ سه‌شنبه هفته آینده بارش باران گاهی رعد و برق، در گیلان، شرق اردبیل، شمال‌غرب کشور، دامنه‌های زاگرس در غرب، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین و البرز داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی  درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری گاهی غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 20 و 9 درجه خواهد بود.

وی افزود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 31 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 2 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول