اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کشف بیش از ۴۴۵ کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد و فارس

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فارس ۳۴۸ کیلوگرم تریاک و ۹۷ کیلوگرم حشیش از یک دستگاه خودروی پژو پارس در محوریاسوج-اصفهان کشف شد.

کشف بیش از ۴۴۵ کیلوگرم تریاک و حشیش در عملیات مشترک پلیس کهگیلویه و بویراحمد و فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سردار "کیقباد مصطفایی" اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان های کهگیلویه و بویراحمد و فارس، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محور"یاسوج- اصفهان" ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

مصطفایی بیان داشت: راننده خوردو با بی توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها در نهایت خودرو متوقف و مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۳۴۸ کیلوگرم تریاک و ۹۷ کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول