اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تخصیص اعتبار منحصربه‌فرد به راه‌آهن لرستان/ خبرهای خوبی از مجموعه ۰۷ در راه است

استاندار لرستان در خصوص آخرین وضعیت پادگان ۰۷ خرم‌آباد، گفت: برخی مشکلات حقوقی در این رابطه وجود دارد، در حال مذاکره هستیم و توافق‌های زیادی در حال انجام است،‌با این حال به نظر می‌رسد طی ۱۰ روز آینده اقدام خوبی به نفع مردم در این زمینه صورت پذیرد.

تخصیص اعتبار منحصربه‌فرد به راه‌آهن لرستان/ خبرهای خوبی از مجموعه ۰۷ در راه است

فرهاد زیویار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به ۱۷۵ مصوبه اصلی سفر ریاست جمهوری به لرستان، اظهار کرد: روند این مصوبه‌ها به صورت طبیعی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار منحصربه‌فردی برای راه‌آهن لرستان از طرف هیات دولت در نظر گرفته شده که در آینده نزدیک اعلام خواهد شد، اعتباری که در طول تاریخ لرستان بی‌سابقه است.

استاندار لرستان در خصوص آخرین وضعیت سدمعشوره نیز بیان داشت: مقرر شده که با قول وزارت نیرو و مجری کار، فرازبند سد تا قبل از شروع بارندگی‌های خاص استان تمام شود.

زیویار بیان داشت: با تمام شدن عملیات فرازبند سد، پروژه از پیشرفت ۵ درصدی به ۲۵ درصد می‌رسد و این یک تغییر و حرکت روبه‌جلو است.

وی در ادامه به آخرین وضعیت پادگان ۰۷ خرم‌آباد نیز گریزی زد و گفت: برخی مشکلات حقوقی در این رابطه وجود دارد، در حال مذاکره هستیم و توافق‌های زیادی در حال انجام است،‌با این حال به نظر می‌رسد طی ۱۰ روز آینده اقدام خوبی به نفع مردم در این زمینه صورت پذیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول