اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

انصاف، عدالت و نگاه واقعی «شورجه»در طول مدت فعالیتش تغییر نکرد/ گسترش فضای فیلم‌سازی در استان‌ها

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی گفت: انصاف، عدالت و نگاه واقعی و شخصیت«جمال شورجه» در طول مدت فعالیت هنری خود تغییر نکرد.

انصاف، عدالت و نگاه واقعی «شورجه»در طول مدت فعالیتش تغییر نکرد/ گسترش فضای فیلم‌سازی در استان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد حمیدی مقدم، در آیین تکریم جمال شورجه در زنجان اظهار کرد: مهر سینمای ایران ابتکاری برای گسترش عدالت فرهنگی در کشور است.

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با اشاره به اینکه در مهر سینمای ایران از هنرمندانی که در اقلیم خود موثر هستند تجلیل می شوند، ادامه داد: هدف از اجرای این برنامه پیوند بین هنرمندان نسل جدید و گذشته است.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی برای گسترش فضای فیلم‌سازی و اختصاص امکانات در استان‌ها اشاره کرد و گفت: استعدادها در استان‌ها کشف و در تهران به بلوغ می‌رسند ولی مهم است که این استعدادها به استان خود باز گردند.

حمیدی مقدم همچنین به ویژگی‌های استاد جمال شورجه و آثار سینمایی وی در حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: انصاف، عدالت و نگاه واقعی و شخصیت این هنرمند در طول مدت فعالیت هنری خود تغییر نکرد.

انتهای پیام/73009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول