اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

استانداری و فرمانداری‌ها باید پاتوق بچه‌های انقلابی باشد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: گروه‌های جهادی با مدیران کل، فرمانداران، رؤسای دانشگاه‌ها و دیگر مسئولان جلسات منظم برگزار کنند و با طرح دغدغه‌ها و مطالبه‌گری در پیشبرد امور کمک کنند.

استانداری و فرمانداری‌ها باید پاتوق بچه‌های انقلابی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری ظهر امروز در نشست صمیمی با گروه‌های جهادی استان گفت: در یک سال گذشته کارهای بزرگی از جمله، تخصیص اعتبار تاریخی به استان و استفاده از ظرفیت‌های بودجه‌ای مغفول، حضور قرارگاه خاتم‌الانبیا در استان، آبرسانی به ۴۳ روستای‌ خانمیرزا با اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان در گام اول به کمک قرارگاه امام حسن(ع)، کاهش تخلفات اداری و... انجام شده‌ است.

وی با اشاره به برگزاری ۶ جلسه با معاون اول رئیس جمهور و جلسات متعدد با وزرا افزود: به جد پیگیر مسائل استان از مدیران استانی و ملی هستیم و سفر‌های هفتگی به تهران و سفر به شهرستان‌ها برای پیگیری امور داریم.

رئیس شورای پشتیبانی از گروه‌های جهادی استان گفت: از ۱۰ فرماندار ۷هفت نفر منصوب شده‌اند و بقیه فرمانداران نیز نیروهای خوبی هستند و در بسیاری از ادارات نیز نیرو‌های انقلابی منصوب شده‌اند.

استاندار با تاکید بر لزوم استفاده از تجربیات و هم‌افزایی گروه‌های جهادی باهم اظهار داشت: گروه‌های جهادی با مدیران کل، فرمانداران، رؤسای دانشگاه‌ها و دیگر مسئولان جلسه برگزار کنند، دغدغه‌ها را منتقل کنند، مطالبه‌گری کنند و آتش به اختیار کمک کنند.

حیدری افزود: استانداری و فرمانداری‌ها باید پاتوق بچه‌های انقلابی باشند تا با تعامل و گفت‌وگو موانع برداشته شوند.

استاندار در ادامه تشریح کرد: در حوادث اخیر گروه‌های جهادی پیش‌قدم بودند و باعث آرامش مردم شدند که جای تقدیر و تشکر دارد، استفاده از پیشکسوتان جهادی و روحانیون در گروه‌های جهادی بسیار موثر خواهد بود.

برای اولین‌بار به دهیاران اعتبار مستقیم داده شد

وی با تأکید بر اینکه محرومیت‌زدایی اولویت دولت است، عنوان کرد: برای اولین‌بار به دهیاران اعتبار مستقیم داده شده، بسیاری از روستاها در حال انجام آسفالت هستند و قرار است همایش‌های شهرستانی دهیاران را برای استفاده‌ بیشتر از ظرفیت‌ها برگزار کنیم.

استاندار در ادامه به نقش مؤثر گروه‌های جهادی اشاره کرد و گفت: محرومیت‌زدایی، گفتمان‌سازی و تبیین در مقابل موج ناامیدی دشمن، کار فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زمینه‌سازی حضور همه‌ اقشار در گروه‌های جهادی، ایجاد اشتغال با آموزش‌های لازم، کمک به منابع طبیعی و ایجاد کمربند سبز از جمله نقش‌های مهم گروه‌های جهادی است.

وی در پایان ضمن گرامی‌داشت یاد مجاهدان جهاد سازندگی در اوایل انقلاب اظهار داشت: بهترین تبلیغ کار است، رهبر معظم انقلاب فرمودند «عمر مدیریت کوتاه است و چاره کار جهادی است.» این جمله را باید سرلوحه‌ کارمان قرار دهیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول