اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

فارس من| با متکدیانی که نوزاد حمل می‌کنند برخورد کنید

جمعی از کاربران سامانه «فارس من» در پویشی خواستار برخورد با متکدیانی شدند که با خود کودک و نوزاد حمل می‌کنند.

فارس من| با متکدیانی که نوزاد حمل می‌کنند برخورد کنید

گروه جامعه خبرگزاری فارس - این روزها در معابر و مترو زنانی را می‌بینیم که با نوزادان و کودکان در حال تکدی هستند. اما آنچه که با روح و روان مردم بازی می‌کند دیدن کودکان قد و نیم قدی است که در بغل یا روی دوش این زنان است.

این شغل پردرآمد حاصل ترحمی است که ما به این افراد می‌کنیم خصوصا اگر همراه زنان، نوزاد یا کودکی را ببینیم حس ترحم ما چند برابر می‌شود. اما تابحال از خود نپرسیده‌ایم که این کودک یا نوزاد با این خانم چه نسبتی دارد؟ در صورتی که بارها اخبار دستگیری باندهای تبهکار تکدی در رسانه‌ها منتشر شده است و زنان اعتراف کرده‌اند که این کودکان به صورت استیجاری دست به دست می‌شوند.

اردیبهشت سال ۱۴۰۱ بود که خبرنگار فارس به این موضوع پرداخت. چرا این کودکان همیشه خواب هستند؟ چرا هیچ سازمان و ارگانی از این زنان نمی‌پرسد نسبت شما با این این کودکان چیست؟ با وجود سازمان بهزیستی و پرورشگاه‌ها چرا کودکان توسط این زنان باید دست به دست شوند؟

حالا کاربران با ثبت پویشی می‌خواهند حمل نوزاد یا کودک توسط زنان متکدی جرم‌انگاری شود. در صورت به حدنصاب رسیدن امضای این پویش از مسئولین ذی‌ربط پیگیری خواهد شد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول