اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

ورود تورهای گردشگری در فصل زعفران به خراسان جنوبی

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاین گفت: همزمان با سر برآوردن اولین گل‌های زعفران، تورهای گردشگری به شهرستان قاین سفر کردند.

ورود تورهای گردشگری در فصل زعفران به خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید عباس‌زاده، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاین امروز چهارشنبه ۱۱ آبان به رسانه‌های گروهی گفت: این روزها، زعفران کاران در استان به‌ویژه در قاینات به‌عنوان پایتخت طلای سرخ در حال برداشت زحمات یک‌ساله خود هستند که باعث شده تا مناظر زیبایی از همنوایی و یکی شدن انسان و طبیعت در کشتزارهای ارغوانی زعفران، چشم‌ها را بنوازد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاین افزود: اولین تور گردشگری با موضوع زعفران در سال ۱۴۰۱ جمعاً به تعداد ۴۰ تن از تهران به قاین آمده و در یک صبح سرد و مطبوع پاییزی از لذت دیدن و چیدن غنچه‌های زعفران نورسته بهره‌مند شده و از صحنه شکفته شدن گل‌ها سه رنگ زعفران لذت بردند.

وی با بیان اینکه توسعه گردشگری با نگاه به ظرفیت‌های طبیعی استان از اولویت‌هاست، یادآور شد: به مناسبت فرارسیدن فصل برداشت زعفران، به‌زودی جشنواره طلای سرخ در قاینات برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول