اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

‏رئیس‌ بانک مرکزی عمان بعدازظهر امروز به تهران می‌آید

سخنگوی بانک مرکزی با اعلام سفر رئیس بانک مرکزی عمان به ایران، گفت: بانک مرکزی ایران روز آینده میزبان رئیس بانک مرکزی عمان است.

‏رئیس‌ بانک مرکزی عمان بعدازظهر امروز به تهران می‌آید

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مصطفی قمری‌وفا، سخنگوی بانک مرکزی، در صفحه شخصی خود نوشت: بانک مرکزی ایران فردا میزبان رئیس بانک مرکزی عمان است. 

به گفته قمری وفا توسعه روابط بانکی و بین‌المللی ‎ایران و ‎عمان، محور گفت و گوهای علی صالح آبادی و طاهر بن سالم العمری خواهد بود.

بنابراین گزارش رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، دو روز پیش گفته بود ما در حال تلاش برای بازگرداندن سریع ۳ آمریکایی بازداشت شده در ایران هستیم و این یک اولویت برای دولت بایدن است.

«نورنیوز» هم پیشتر با انتشار خبری اختصاصی اعلام کرده بود که توافقات مربوط به تبادل زندانیان ایران و آمریکا در کشورهای خارجی که ماه‌ها قبل انجام شده بود، اخیرا و با اعلام آمادگی آمریکا برای اجرای توافقات قبلی در حال انجام است. 

همچنین وزیر امورخارجه کشورمان چند روز قبل گفت با طرف آمریکایی توافق کردیم نسبت به تبادل زندانیان ایرانی و آمریکایی بر اساس مذاکراتی که انجام خواهد شد، اقدام کنیم. آمریکایی‌ها نماینده‌ خود را از یک کشور ثالث تعیین کردند و حدود سه هفته پیش بر سر چگونگی تبادل زندانیان توافق کردیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول