اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

سردار نقدی: ملت ایران جنس دشمنانی که حاج‌قاسم و مدافعان حرم با آنها جنگیدند را خوب شناختند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز ملت ما هرچه بیشتر قدر شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم را می‌دانند زیرا با چشم خود دیدند افراد شقی‌ای که طفل را در آغوش مادر به شهادت می‌رسانند، گفت: جنس دشمنانی که شهید سلیمانی و مدافعان حرم با آنها جنگیدند تا آنها را از این منطقه بیرون کنند را مردم خوب لمس کردند و شناختند.

سردار نقدی: ملت ایران جنس دشمنانی که حاج‌قاسم و مدافعان حرم با آنها جنگیدند را خوب شناختند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،  سردار  محمدرضا نقدی امروز در گلزار شهدای کرمان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا به‌ویژه سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ملت ما هرچه بیشتر قدر شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم را می‌دانند زیرا با چشم خود دیدند افراد شقی‌ای که طفل را در آغوش مادر به شهادت می‌رسانند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران بیان داشت: جنس دشمنانی که شهید سلیمانی و مدافعان حرم با آنها جنگیدند تا آنها را از این منطقه بیرون کنند را مردم خوب لمس کردند و شناختند.

سردار نقدی عنوان کرد: امروز نسل جوان ما راه  نیمه‌تمام شهید سلیمانی که همان آزادسازی  قدس شریف بود را به انتها خواهند رساند.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی مشکلاتی که در مسیر آزادسازی قدس قرار داشتند را پاکسازی کرد و محیط آماده شده است که جوانان ما عملیات نهایی که ریشه تمام این فسادها، جنایت‌ها و غده سرطانی منطقه را ان‌شاءالله از بین بردارند و منطقه را از شر رژیم صهیونیستی نجات دهند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول