اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس پس از 14 سال

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: پس از 14 سال نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس از سر گرفته می‌شود و بیش از 600 تاکسی فرسوده فرصت نوسازی می‌یابند.

نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس پس از 14 سال

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد کناری نژاد عضو شورای شهر بندرعباس و رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر بندرعباس امروز در یک گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: بندرعباس بر اساس بیش از 2500 تاکسی برای خدمات رسانی مناسب کمبود دارد و تعداد تاکسی‌ها نسبت به سرانه جمعیت بسیار از کمتر از حد استاندارد است.

به گفته وی، عمر متوسط ناوگان تاکسیرانی بندرعباس نیز بالای 14 سال است و از 2400 تاکسی موجود در بندرعباس، بیش از 80 درصد آنها فرسوده است و اکنون فقط 700 تاکسی فعال و نیمه فعال در شهر داریم که بر کیفیت خدمات رسانی به مردم بشدت تأثیر منفی گذاشته و هزینه‌های حمل و نقل مردم را افزایش داده است.

کناری نژاد با اشاره به گسترده شدن شهر و نیاز به ایجاد خطوط جدید تاکسیرانی برای تردد آسان مردم، عنوان داشت: با پیگیری‌های انجام شده و موافقت استاندار هرمزگان، قرار شده تا پایان امسال 600 فقره تسهیلات کم بهره 206 میلیون تومانی برای نوسازی تاکسی‌ها پرداخت شود تا بتوانیم نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس را به شکل مناسبی انجام دهیم.

وی سهم آورده رانندگان را در این طرح، 60 میلیون تومان اعلام و نیز گفت: 30 میلیون تومان هم بابت خرید خودروی فرسوده آنها پرداخت می‌شود و به این ترتیب رانندگان تاکسی می‌توانند نوسازی خودروی خود را انجام دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول