اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم فراگیری و ارتقای سواد رسانه ای در بین دانش آموزان

رئیس سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان بر اهمیت توجه به سواد رسانه ای در بین جامعه دانش آموزی تاکید کرد.

لزوم فراگیری و ارتقای سواد رسانه ای در بین دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، پوریا یاسینی ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید محمدحسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی گفت: شهید فهمیده در کلام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از اصالت های دفاع مقدس و به عنوان الگوی تمام عیار دانش آموز اسلامی و انقلابی و حاصل تربیت صحیح در محیط اسلامی می باشد که با ایمان و بینش عمیق و استوار خود در جنگ با دشمن پیش قدم شد و درس شجاعت و فداکاری را به همه ی بسیجیان به خصوص دانش آموزان بسیجی آموخت.

وی با تاکید بر لزوم آموزش و ارتقای سواد رسانه ای در بین نسل جدید به ویژه دانش آموزان افزود: برای حفظ دانش آموزان از آسیب های فضای مجازی، در کنار وظایفی که بر عهده ی والدین و معلمان می باشد، باید با ارائه ی آموزش های صحیح و آگاهی بخشی، نسبت به پیشگیری از تهدیدات احتمالی فضای مجازی برای دانش آموزان و خانواده های آنها بیش از پیش اهتمام ورزیم.

مدیر سازمان بسیج رسانه سیستان و بلوچستان در ادامه به اهمیت نقش خانواده ها در تربیت دانش آموزان انقلابی و در تراز با نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخت و بیان کرد: آشنایی خانواده ها با فضای مجازی، نقش مهمی در چگونگی استفاده فرزندان آنها و مصون ماندن از مشکلات ناشی از استفاده نادرست از این بستر را دارد.

یاسینی با اشاره به جنگ نرم دشمن و هدف قراردادن دانش آموزان و نسل جوان گفت: ارتقای سواد رسانه ای در بین دانش آموزان موجب بالا رفتن قدرت تجزیه و تحلیل و افزایش بصیرت آنان در برخورد با فتنه ها خواهد شد.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول