اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تشکیل پدافند اطمینان بخش رسانه‌ای در برابر موج سهمگین رسانه‌ای استکبار

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران لزوم توجه به نقش‌آفرینی نیروهای مومن و انقلابی در جنگ نرم را ضروری دانست و گفت: تشکیل پدافند اطمینان بخش رسانه‌ای در برابر موج سهمگین رسانه‌ای استکبار ضرورت دارد.

تشکیل پدافند اطمینان بخش رسانه‌ای در برابر موج سهمگین رسانه‌ای استکبار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح‌الله سلگی امشب در جلسه بررسی چالش‌های‌های فرهنگی اظهار کرد: تروریسم رسانه‌ای اکنون به‌دنبال انتقام‌گیری از شکست آشوب‌های خیابانی عوامل خود در کشورمان است.

وی با اشاره به بهره‌گیری دشمن از ابزار رسانه در مصاف با کشورمان گفت: رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب و فضای مجازی ابزار جنگ نرم استکبار علیه کشورمان هستند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در مازندران با تاکید بر اهمیت جنگ رسانه‌ای افزود: در جنگ رسانه‌ای دشمن با قلب واقعیت در صدد تغییر انگاره‌های رفتاری جامعه، تحمیل باورهای نادرست و تغییر مرجع خبری  است.

وی با اظهار اینکه در عرصه نبرد رسانه‌ای نباید الگوهای معرفتی خود را فراموش کنیم، گفت: تببین صحیح  دامنه کینه‌توزی و عداوت‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی تلاش‌های آنان در جنگ رسانه‌ای را ناکام خواهد کرد.

سلگی نقش اصحاب رسانه و تببین‌گران وقایع را برای افشای ماهیت پلید شیطانی استکبار مهم دانست و افزود: خبرنگاران و تحلیلگران مسائل سیاسی و اجتماعی باید همواره تحولات جامعه را رصد و تحلیل های واقع بینانه ارائه کنند.

معاون استاندار مارندران خاطرنشان کرد: جبهه انقلاب در جنگ نرم بر ابعاد آن تسلط دارد و دشمن از این حقیقت بیمناک است.

مسؤول پدافند فرهنگی مازندران لزوم توجه به نقش‌آفرینی نیروهای مومن و انقلابی در جنگ نرم را ضروری دانست و افزود: تشکیل پدافند اطمینان بخش رسانه‌ای در برابر موج سهمگین رسانه‌ای استکبار ضرورت دارد. 

وی آگاهی‌بخشی و تنویر افکار عمومی نسبت به دسائس فرهنگی و سیاسی را خاطر نشان کرد و گفت: تنها راه خنثی‌سازی توطئه‌های همه‌جانبه استکبار در جنگ رسانه‌ای استحکام پایه‌های فرهنگی کشور است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: استکبار از سرعت خیره کننده کشورمان به سمت قله‌های پیشرفت وشکوفایی سخت نگران است.

وی برخورداری از روحیه جهادی وانقلابی را رمز عبور از مشکلات دانست و افزود: انقلاب اسلامی در مسیر تحقق آرمان‌های سترگ خود بن بست ندارد.

سلگی تصریح کرد: با وجود کمبودها و مشکلات  اقتصادی و فرهنگی آینده کشور درخشان و روشن است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول