اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

کویت تجاوزات رژیم اشغالگر در شهرهای فلسطین را محکوم کرد

دولت کویت یورش‌های مکرر رژیم اشغالگر و تجاوزات وحشیانه آن به شهرهای فلسطین به خصوص در دو شهر نابلس و رام‌الله در کرانه باختری را محکوم کرد.

کویت تجاوزات رژیم اشغالگر در شهرهای فلسطین را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دولت کویت امروز دوشنبه در نشست هفتگی خود یورش‌های مکرر صهیونیست‌ها به شهرهای فلسطینی که به شهادت و زخمی شدن‌ها ده‌ها فلسطینی منجر شده است، محکوم کرد.

دولت کویت درباره پیآمدهای این حملات نظامی خطرناک که تهدیدی برای امنیت و ثبات منطقه است، هشدار داد و گفت که مسئولان رژیم اشغالگر مسئول پیآمدهای این تجاوزات هستند.

بنابر گزارش وبگاه «الخلیج اونلاین»، دولت کویت همچنین جامعه جهانی را به اقدام فوری برای حمایت از فلسطینیان و تلاش بیشتر برای احیای روند سازش با هدف دستیابی به راه‌حل عادلانه و فراگیر فراخواند و تأکید کرد که این راه‌حل بایستی تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس شرقی بر اساس قطعنامه‌های بین‌المللی و طرح صلح عربی را تضمین کند.

طی روزهای گذشته، نظامیان صهیونیست به تعدادی از شهرهای کرانه باختری یورش برده و تعدادی از فلسطینیان را به شهادت رسانده و شماری از آن‌ها را بازداشت کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه همچنین تعدادی از ورودی‌های شهر الخلیل را به محاصره خود درآورد و محاصره نابلس نیز برای سومین هفته متوالی ادامه دارد.

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول