اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

بسته حمایت از بورس برای رونق سرمایه‌گذاری اجرا شد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در مورد بسته 10 بندی حمایت از بازار سرمایه اظهار داشت: این اقدام در رونق سرمایه گذاری و پشتیبانی از طرح‌های زیر بنایی موثر است .

بسته حمایت از بورس برای رونق سرمایه‌گذاری اجرا شد

فرهاد طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد بسته ۱۰ بندی حمایت فوری از بازار سرمایه و بیمه شدن سبد سهام سهامداران گفت: ساز و کار خوبی در این زمینه دیده شده است که می‌تواند با بیمه شدن سهامداران اعتماد مردم سرمایه‌گذار و مشتریان بازار سرمایه را جلب کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: این اقدام در رونق سرمایه‌گذاری و پشتیبانی از طرح‌های زیر بنایی موثر است و می‌تواند با جمع‌آوری سرمایه‌های سرگردان، از وقوع تورم کاذب در بازار جلوگیری کند.

نماینده مردم استهبان بیان داشت: با یک برنامه منسجم در حمایت از بازار سرمایه، می‌توان با جمع‌آوری سرمایه‌های خرد مردم، تولید و صنعت در کشور را رونق دهیم.

وی با اشاره به این بسته حمایتی گفت: بیمه کردن سهام حاضر در پورتفوی اشخاص حقیقی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هر نفر از طریق انتشار عمومی اوراق تبعی و خرید توسط سرمایه‌گذاران از دیگر موارد مهم این اقدام است که می‌تواند به بازار سرمایه کمک کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول