اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

انتقاد معاون استاندار از تشکیل صف‌های طولانی نان در خوزستان/ لزوم افزایش سرانه آرد مصرفی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با توجه به افزایش مصرف نان سنتی باید سرانه آرد مصرفی افزایش یابد تا شاهد تشکیل صف‌های طولانی در مقابل نانوایی‌ها نباشیم.

انتقاد معاون استاندار از تشکیل صف‌های طولانی نان در خوزستان/ لزوم افزایش سرانه آرد مصرفی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در نشست کارگروه آرد و نان خوزستان با گله مندی از تشکیل صف‌های طولانی خرید نان مقابل واحد‌های نانوایی این استان اظهار کرد: سرانه مصرف آرد به ازای هر نفر در استان خوزستان در سال ۷.۲۸ کیلوگرم است که با توجه به افزایش مصرف نان سنتی باید این سرانه افزایش یابد تا شاهد تشکیل صف‌های طولانی در مقابل نانوایی‌ها نباشیم.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و ۸۸۶ واحد نانوایی به ازای جمعیت چهار میلیون و ۷۰۰ هزار نفری خوزستان وجود دارد، افزود: سرانه آرد مصرفی خوزستان باید افزایش پیدا کند.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان با تاکید بر ساماندهی و یکسان سازی آرد یارانه‌ای و آرد آزاد گفت: با افزایش سهمیه آرد خوزستان و اختصاص گندم هر استان به همان استان و تعلق گرفتن گندم وارداتی به استان‌هایی که تولید گندم ندارند می‌توان توزیع گندم را در کشور ساماندهی کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول