اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

هنرمندان خراسان جنوبی در نمایشگاه‌ سراسری صنایع دستی حضور دارند

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از حضور هنرمندان خراسان جنوبی در چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی کرمان خبر داد.

هنرمندان خراسان جنوبی در نمایشگاه‌ سراسری صنایع دستی حضور دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسنعلی فولادی، معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی امروز دوشنبه ۹ آبان به رسانه‌های گروهی گفت: چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی کرمان در بازه زمانی ۵ لغایت ۹ آبان‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمان در حال برگزاری است.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی افزود: نمایشگاه‌های تخصصی صنایع‌دستی باهدف بازاریابی و فروش تولیدات صنایع‌دستی، آشنایی عموم جامعه با صنایع‌دستی ایرانی، افزایش خلاقیت و نوآوری در تولیدات و آشنایی هنرمندان با آخرین دستاوردهای طراحی و تولید در صنایع‌دستی، در سال ۱۴۰۱ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

فولادی بیان کرد: هنرمندان خراسان جنوبی نیز با پوشش سه غرفه رایگان با حضور صنعتگران شهرستان زیرکوه در رشته تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، شهرستان درمیان در رشته جاجیم‌بافی و هنرمندان روستای جهانی توبافی خراشاد، در این رویداد تخصصی به نمایش آثار می‌پردازند؛ این نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ پذیرای علاقه‌مندان هنرهای سنتی و صنایع‌دستی است.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول