اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در المپیاد استعدادهای برتر 14 مدال کسب کردند

سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: 3 تیم‌ اعزامی استان به سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر سال جدید توانستند 14 مدال انفرادی و تیمی را از آن خود کنند.

ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در المپیاد استعدادهای برتر 14 مدال کسب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، عبدالله جهانبخشی گفت: ۲۹۲ ورزشکار استانی به سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر سال جاری در استان‌های مختلف اعزام شدند که ۱۶۷ ورزشکار پسر و ۱۲۵ ورزشکار دختر بودند.

سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: ورزشکاران استان توانستند ۱۴ مدال کسب کنند که شامل ۲ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۶ مدال برنز در بخش انفرادی و یک مدال نقره و یک مدال برنز در بخش تیمی است.

وی بیان کرد: سید علی‌اکبر میراحمدی در رشته ورزشی بوکس در بخش انفرادی مدال نقره، ترانه طاهرزاده در رشته تیراندازی با کمان در بخش انفرادی مدال طلا، ریحانه داور مدال نقره و محمدمتین نصیری مدال برنز را در رشته قایقرانی و اسکی روی آب به دست آوردند.

عبداللهی ادامه داد: آرمین صالحی‌زاده در رشته کشتی مدال برنز فرنگی، آیدا پورحسینی در رشته وزنه‌برداری مدال برنز، هانیه هاشمی مدال نقره، هستی ایزدی مدال برنز و ابوالفضل علیدوستی مدال برنز رشته جودو، محمد خلیلیان مدال طلا و نقره و نرگس جعفری مدال برنز را در رشته دو و میدانی به ارمغان آوردند.

وی اضافه کرد: در بخش تیمی نیز، تیم تیراندازی بانوان به مدال نقره و تیم آقایان به مدال برنز رسید.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول