اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل صنعت و دانشگاه آزاد سمنان

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان سمنان از امضای یک تفاهم‌نامه همکاری بین این اداره کل و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به‌منظور ایجاد ارتباط مؤثر بین دانشگاه و صنعت خبر داد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره کل صنعت و دانشگاه آزاد سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهدی میرکو، رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال و به‌منظور ایجاد بستر مناسب برای توسعه فناوری و کاربردی کردن نتایج تحقیقات دانشگاهی و ارتباط مؤثر بین دانشگاه و صنعت، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل صمت استان و دانشگاه آزاد اسلامی سمنان منعقد شد.

وی ایجاد ارتباط مؤثر بین دانشگاه و صنعت در جهت انتقال تکنولوژی و توسعه صنعت استان سمنان و رفع نیاز آموزشی و تحقیقاتی صنایع استان، کارآفرینی و ساماندهی ارتباط واقعی بین صنعت و دانشگاه، ارتقای جایگاه کارآفرینی و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و دانش فنی صنایع و معادن استان را از مهم‌ترین اهداف و محورهای این تفاهم‌نامه عنوان کرد.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه ارائه خدمات آموزشی پژوهشی و مشاوره جهت رفع نیازمندی‌های تحقیقاتی و فناورانه صنایع استان سازماندهی می‌شود و به ایجاد بنگاه‌های اقتصادی جدید و حتی‌الامکان دانش‌بنیان کمک خواهد شد.

میرکو بیان کرد: برگزاری بازدیدهای تخصصی برای آشنایی با نیازهای تحقیقاتی و فناورانه صنایع و معادن استان و انجام دوره‌های فرصت مطالعاتی صنعتی اساتید دانشگاه و انجام پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی منطبق با نیازهای جامعه و صنعت و همکاری با واحدهای صنعتی و کارآفرینان نمونه در جهت افزایش رونق تولید، بهره‌وری و ارتقای فضای کسب و کار از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه همکاری بود.

وی افزود: این تفاهم‌نامه همکاری در دو نسخه حاوی هشت ماده تهیه و تنظیم و به امضای طرفین رسیده و مدت‌زمان اجرای این تفاهم‌نامه نیز از زمان انعقاد به مدت سه سال معتبر بوده که در صورت تمایل و تداوم فعالیت از طرفین قابل تمدید است.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول