اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نتیجه 30 درصد تست های آنفلوانزا آزمایشگاه مرجع دانشگاه علوم پزشکی مشهد مثبت است

مسئول فنی آزمایشگاه مرجع کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روزانه ۱۰۰ نمونه تست آنفلوانزا به این آزمایشگاه ارجاع میشود که نتیجه ۳۰درصد از نمونه ها مثبت است.

نتیجه 30 درصد تست های آنفلوانزا آزمایشگاه مرجع دانشگاه علوم پزشکی مشهد مثبت است

مسئول فنی آزمایشگاه مرجع کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: روزانه ۱۰۰ نمونه  تست آنفلوانزا به این آزمایشگاه ارجاع میشود که نتیجه ۳۰درصد از نمونه ها مثبت است.

سعید عامل جامه دار بیان اینکه سویه h3n2 آنفلوانزا در جامعه در حال چرخش است ، خاطر نشان کرد: روزانه به طور متوسط ۱۰۰ نمونه آنفلوانزا از بیمارستانهای مختلف تحت نظر دانشگاه و مراکز بهداشتی به این مرکز ارجاع می شود که سویه   h3n2 آنفلوانزا در بین نمونه های ارسالی غالب است.

عضو هیات علمی گروه میکروب و ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد:: علاوه براین روزانه ۱۲۰ تست کووید ۱۹ به این آزمایشگاه ارجاع می شود که همه موارد منفی است.

عضو هیات علمی گروه میکروب و ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه بیماری آنفلوانزا نیز می تواند باعث بدحالی برخی از بیماران شود، گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و اجتناب از دورهمی ها نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به بیماریهای ویروسی از جمله آنفلوانزا و کرونا دارد .

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول