اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پرداختن به حاشیه‌ها توسط مسؤولان، ظلم به مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: خدمت‌رسانی دولت، دشمن را عصبانی کرده است و مسؤولان یک لحظه حق ندارید وقتتان را صرف مسائل حاشیه‌ای کنید چرا که ظلم به مردم است.

پرداختن به حاشیه‌ها توسط مسؤولان،  ظلم به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، محمدرضا جان‌نثاری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان نایین ‌ضمن عرض تسلیت شهادت هموطنان عزیز در اقصی نقاط کشور به دست عوامل استکبار جهانی، اظهار کرد: وضعیتی که در آن قرار داریم فتنه بزرگی است که آمریکای جنایتکار، صهیونیسم کودک‌کش و رژیم آل‌سعود مستقیماً  آن را هدایت عملیاتی می‌کنند.

وی افزود: دشمنان از تمام ظرفیت‌ها استفاده کردند تا هدف خودشان یعنی سوریه سازی را در ایران محقق و اجرا کنند اما موفق نشدند.

جان‌نثاری ضمن اشاره به اینکه آمریکا با عوامل غربی در کشور نتوانست مردم را از زندگی ساقط و راه پیشرفت آنان را ببندد، گفت: دشمن وقتی دید در یکسال گذشته با هدایت رهبری، دولت بر مشکلات فائق آمده و مسائل عدیده نتوانسته مردم را از پای درآورد، درصدد آمد این آرامش را بر هم بزند و امروز وظیفه ما حفظ آرامش کشور است.

وی اضافه کرد: در این فتنه مردم فهیم و ولایت‌مدار نایین تحت تاثیر دشمن قرار نگرفتند و کم‌ترین عارضه را در این شهرستان داشتیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با تاکید بر اینکه سه واژه سرباز، سربازی و سنگر در یک حرکت انقلابی اهمیت دارند، اظهار کرد: سرباز کسی است که جانش را دست گرفته و زیر علم ولایت فقیه و با فرمان او می‌جنگد و تلاش می‌کند، یعنی همان سردار سلیمانی عزیز که چهل سال مجاهدت کرد.

وی ادامه داد: سربازی یعنی خدمات، پیگیری‌ها، مجاهدت‌ها و آن عملی که سرباز انجام می‌دهد و سنگر جایی است که این سربازی در آن انجام می‌گیرد.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: هویت اصلی سرباز بودن است و اگر سربازی مخدوش نشود تغییر سنگر اهمیتی ندارد، باید مواظب سرباز بودن‌مان باشیم و نگذاریم این تغییر سنگرها خللی در خدمت به نظام و مردم وارد کند.

وی ضمن تشکر از زحمات محسن فیروزی فرماندار اسبق شهرستان نایین در ۸ ماه گذشته، گفت: نقش آقای فیروزی کلیدی و محوری بود که خوبی‌ها را در این شهر جاری کرد و ما به این انتخاب‌ دولت افتخار می‌کنیم.

معاون سیاس، امنیتی و اجتماعی استانداری این مراسم را بیست و نهمین جلسه تودیع و معارفه فرمانداری در استان اصفهان عنوان کرد و گفت: محمد کریمی یک جوان انقلابی،جهادی و حزب الهی است که نذر کرده وقتش را برای مردم فهیم و بزرگوار نایین بگذارد و با کمک امام جمعه، نماینده و مردم قطار خدمت را به پیش ببرد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه انقلاب راهش را مستحکم کرده و افق روشن است گفت: مهم این است که به کوری چشم دشمن، رهبر مقتدرانه ایستاده است و این خدمت‌رسانی دولت، دشمن را عصبانی کرده است و مسؤولان یک لحظه حق ندارید وقتتان را صرف مسائل حاشیه‌ای کنید چرا که ظلم به مردم است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول