اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

«زوجین نابارور» روی کمک کمیته امداد حساب باز کنند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: حمایت از زوجین نابارور یکی از محورهایی است که در دستور کار ما قرار دارد.

«زوجین نابارور» روی کمک کمیته امداد حساب باز کنند

حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس درباره حمایت این نهاد مردمی از بیماران خاص، اظهار کرد: بیماران خاص و صب العلاج تحت پوشش خدمات ما قرار دارند و براساس آخرین آمارها، 83هزار بیمار خاص و صب العلاج از این خدمات بهره مند می‌شوند.

خدرویسی افزود: بیش از ۱۴ هزار نفر از بیماران بیماران خاص و صب العلاج، بیماران سرطانی هستند که کمیته امداد خمینی(ره) بسته‌های ویژه حمایتی به ویژه در درمان برای آن‌ها در نظر گرفته است.

 معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش دیگری از این گفت‌وگو، به حمایت‌های این نهاد از زوجین نابارور اشاره کرد و گفت: براساس برنامه های ابلاغی و سیاست گذاری شده حمایت از خانواده ها و زوجین نابارور یکی از محورهایی است که در دستور کار ما قرار دارد، براین اساس ما با پرداخت کمک‌های بلاعوض و تسهیلات قرض الحسنه از این دسته از افراد در صورت استحاق و نیاز تشخیص داده شده حمایت می‌کنیم.

وی تأکید کرد: حمایت از خانواده‌های نیازمند به خدمات ناباوری جزء برنامه های ما بوده و در حال حاضر جزء فعالیت های جاری کمیته امداد به شمار می‌رود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول