اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کشف سلاح جنگی از سه اغتشاشگر در خرم‌آباد/ دادگاه آشوبگران به زودی برگزار می‌شود

دادستان خرم‌آباد با اشاره به دستگیری سه نفر با سلاح‌های جنگی در این شهرستان، گفت: یک نفر از این افراد ۶ قبضه سلاح شکاری و ۲ نفر دیگر ۲۲ اسلحه کلت کمری به همراه داشتند که با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) و اداره‌کل اطلاعات لرستان شناسایی و دستگیر شدند.

کشف سلاح جنگی از سه اغتشاشگر در خرم‌آباد/ دادگاه آشوبگران به زودی برگزار می‌شود

داریوش شاهون‌وند امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به دستگیری سه نفر با سلاح‌های جنگی در این شهرستان، اظهار کرد: یک نفر از این افراد ۶ قبضه سلاح شکاری و ۲ نفر دیگر ۲۲ اسلحه کلت کمری نیز به همراه داشتند که با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات لرستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط فعلی به نظر می‌رسد هدف افراد ناامن کردن شرایط و ایجاد اغتشاش در استان است، با این وجود باید ارتباط افراد با معاندین و هدف آن‌ها از حمل اسلحه در بازجویی‌ها مشخص شود.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد با بیان اینکه مراحل تحقیقاتی پرونده افراد دستگیر شده در حال انجام است، افزود: این افراد تحت بازجویی قرار دارند و پس از تکمیل پرونده جزئیات به اطلاع عموم می‌رساند.

شاهون‌وند با اشاره به بومی بودن افراد دستگیر شده، افزود: این افراد فاقد هرگونه سوء‌سابقه بوده و اسلحه‌ها را از مرزها وارد استان کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از صدور کیفرخواست اغتشاشگران و آشوبگران در حوادث اخیر خبر و ادامه داد: دادگاه این افراد به زودی اجرایی خواهد شد، ضمن اینکه برخورد با این افراد قاطع بوده و با کسی اغماض نخواد شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول