اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

راهپیمایی روز ۱۳ آبان نمایش اقتدار جامعه دانش‌آموزی است

استاندار مرکزی گفت: راهپیمایی روز ۱۳ آبان نمایش اقتدار جامعه دانش‌آموزی و تجلی استکبارستیزی ملت ایران است.

راهپیمایی روز ۱۳ آبان نمایش اقتدار جامعه دانش‌آموزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه عصر امروز در ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان استان مرکزی اظهار کرد: 13 آبان امسال از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و باید با شکوه‌هرچه تمام‌تر نسبت به سال‌های قبل برگزار شود.

وی تصریح کرد: در سال‌های قبل این اتهام را به جمهوری اسلامی می‌زدند که دانش‌آموزان بالاجبار در راهپیمایی شرکت می‌کند که قطعا شرکت گسترده دانش اموزان در این راهپیمایی این اتهام زنی آنان را خنثی می‌کند.

 استاندار مرکزی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری دانش آموزان در راهپیمایی گفت: برنامه‌ریزی به منظور حضور دانش آموزان در مراسم راهپیمایی باید به بهترین نحو ممکن صورت گیرد که لازم است مسولان امر جانمایی خوبی برای دانش آموزان در نظر بگیرند تا تصویری واقعی از نمایش حضور آنان داشته باشیم.

مخلص الائمه همچنین خواستار تزئینات شهری متناسب با این روز از سوی دستگاه‌ها، پیش‌بینی ناوگان حمل و نقل و جابجایی راهپیمایان به مراسم به صورت رایگان  ذی‌ربط شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعطیلی برخی مدارس  به خاطر شیوع آنفلوآنزا گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به بیماری آنفولانزا به منظور پیشگیری از ابتلای دانش آموزان برخی مدارس که احتمال شیوع در آن بالا بود تعطیل شد.

نوازنی مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز از آغاز فرآیند رتبه‌بندی معلمان استان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این طرح تا آخر آبان ماه جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول