اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

صادرات گرانول پی وی سی نرم آغاز شد

گرانول پی وی سی یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده پلاستیک است که با پلیمریزاسیون آن، گرانول pvc تشکیل می‌شود. این گرانول به طور صد در صد قابل بازیافت است.

صادرات گرانول پی وی سی نرم آغاز شد

گرانول پی وی سی نرم

مرحله تولید گرانول pvc به این صورت است که ابتدا پودر پلیمر پی وی سی، در دستگاهی به‌نام اکسترود قرار داده می‌ شود سپس پلیمر پی وی سی به دانه‌ های ریزی شبیه به گلوله تبدیل خواهد شد.

جالب است بدانید گرانول پی وی سی نرم تولید شده نیز خود نوعی پلیمر است که تفاوت‌ های اندکی از لحاظ خواص فیزیکی با پلیمر اولیه دارد. به طور کلی از همه مواد پلیمری می‌ توان گرانول به دست آورد.

عسل چهل گیاه اورازان

عسل چهل گیاه از ویتامین ‌ها و مواد معدنی گوناگون تشکیل شده است و به علت دارا بودن انرژی فراوان، ماده غذایی مناسبی برای ورزشکاران می‌ باشد.

امروزه عسل چهل گیاه اورازان در تقویت سیستم ایمنی نیز نقش دارد و سبب افزایش سلول‌ های ایمنی نظیر مونوسیت‌ ها و ماکروفاژها می‌ شود.

سیب درختی اشنویه

سیب درختی رسیده میوه ایست معتدل، مقوی بدن، مقوی قلب و اعصاب است. سیب خام یا پخته مانع تشکیل اسیداوریک در بدن شده و دفع اسید فرمیک را افزایش می دهد. سیب درختی دندان ها را سفید کرده و هضم غذا را آسان می کند.

شهر اشنویه یکی از مراکز مهم در زمینه تولید سیب درختی شناخته‌ شده است که سالانه میزان تولید سیب درختی اشنویه باعث پر شدن سردخانه های این منطقه و حتی شهر های دیگر می شود.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول