اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تکمیل تصفیه‌خانه مهاجران ظرف سه ماه آینده

استاندار همدان گفت: تکمیل تصفیه‌خانه مهاجران در حال انجام است که امیدواریم ظرف سه ماه آینده، تکمیل و راه‌اندازی شود.

تکمیل تصفیه‌خانه مهاجران ظرف سه ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در آیین تجلیل از کشاورزان و همیاران مردم در طرح آبرسانی به همدان (نذر آب) با بیان اینکه تکمیل تصفیه‌خانه مهاجران در حال انجام است و اگر تجهیزات آن آماده و نصب شود، می‌توانیم ۳۶۰۰ لیتر آب در ثانیه تصفیه کنیم اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که انجام شده، تصفیه‌خانه مهاجران ظرف سه ماه آینده، تکمیل و راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه کشاورزان، سخاوتمندانه و داوطلبانه، در جریان بحران کم‌آبی، آماده همکاری و هم‌یاری به مردم شهر همدان شدند گفت: این عزیزان از مایه حیات خود چشم‌پوشی کردند تا هم‌استانی‌های خود تشنه نمانند و دچار مشکل نشوند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه یاری‌گری کشاورزان در آبرسانی به مردم همدان در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد گفت: کشاورزان نیز از پیشگامان عرصه جنگ اقتصادی هستند.

وی با بیان اینکه مردم همدان قدردان و قدرشناس اقدام خداپسندانه‌ کشاورزان هستند اظهار کرد: در مقابل همیاری کشاورزان، وزیر نیرو قول داد تا به آن‌ها پروانه افزایش ۲۰ درصدی ارائه ‌شود، پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهیم.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه بدون شک، دولت حامی و پشتیبان کشاورزان است و اگر در مسیر فعالیت کشاورزان دچار مشکل و موانعی شوند، زمینه حل و برداشتن آن را فراهم می‌کند تأکید کرد: کشاورزان می‌توانند با تغییر الگوی کشت میزان بهره‌وری از آب و خاک و به دنبال آن تولید را چندبرابر کنند و میزان مصرف آب را به طور چشم‌گیری کاهش دهند.

وی با اشاره به اینکه همت و توان دولت سیزدهم برای انجام پروژه‌ای که ۱۷ سال بر روی زمین مانده بود، قابل تقدیر است. تأکید کرد: از همراهی اصحاب رسانه که در این مدت با پوشش لحظه‌ای اخبار و اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت پروژه آبرسانی به شهر همدان، نگرانی‌های مردم را کاهش دادن نیز تقدیر و تشکر می‌کنیم.

در پایان این مراسم، از کشاورزانی که در روستا‌های شهرستان‌های همدان، بهار و کبودراهنگ چاه‌های خود را در اختیار مردم قرار دادند، با اهدای لوح توسط استاندار همدان تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول