اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

توسعه کشاورزی در اولویت برنامه های استان قزوین قرار دارد

استاندار قزوین گفت: مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به بخش کشاورزی دارند و از ابتدای سال تاکنون به توسعه بخش کشاورزی استان قزوین نیز تاکید بسیار داشته اند و لازم است در کنار توسعه حوزه های صنعتی، بخش کشاورزی نیز توسعه یابد.

توسعه کشاورزی در اولویت برنامه های استان قزوین قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی در آیین رونمایی از طرح دانش‌بنیان و تحویل ۵۰ فروند پهباد کشاورزی پلیکان که صبح امروز با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، در روستای حصار خروان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌جاری آنچه که در فضای ذهنی تصمیم گیرندگان استان مورد توجه قرار گرفته، توسعه بخش کشاورزی و به ویژه دشت قزوین می باشد که رسالت همگانی و خواسته مقام معظم رهبری است.

وی افزود: مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به بخش کشاورزی دارند و از ابتدای سال تاکنون به توسعه بخش کشاورزی استان قزوین نیز تاکید بسیار داشته و لازم است در کنار توسعه حوزه های صنعتی، بخش کشاورزی نیز توسعه یابد.

استاندار قزوین تصریح کرد: دشت قزوین با یک و نیم درصد وسعت جغرافیایی کشور بیش از چهار درصد غذای کشور را تولید می کند که قطعا از منابع استان بهره برداری خوبی نکرده ایم و لازم است تا شعار همیشگی ضریب تبدیل آب به درآمد در دشت قزوین بهبود یابد.

اعلایی اضافه کرد: تولید پهبادهای کشاورزی و سایر مصنوعات یاریگر بخش کشاورزی نیز دقیقا در راستای بیانات مقام معظم رهبری است و این حوزه از حوزه های مورد توجه استان خواهد بود.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول