اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بزرگترین جنگ ادراکی تاریخ بشریت در کشور در حال اجرا است

نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: هرجا دچار مشکل می‌شویم جایی است که به انقلاب و اهداف و فرامین امامین آن توجه نکردیم.

بزرگترین  جنگ ادراکی تاریخ بشریت در کشور در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام موسی پولادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان امروز در مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی حرم احمد بن موسی(شاه چراغ) در جمع مردم بندرلنگه، اظهار داشت: نوجوانان و جوانان عزیز پیدا نمی‌کنید موردی که از آغاز قیام امام راحل در سال 1342 تا امروز که 43 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، که مسؤولین و مردم به فرمان امام راحل و امام حال حاضر عمل کرده باشند و به بن بست رسیده باشند یا دچار مشکل شده باشند یا ما از مسائل عبور نکرده  باشیم.

وی اضافه کرد:  نکته‌ایی را پیدا کنید که امامین انقلاب فرموده باشند و مسؤولین به آن عمل نکرده و موفق شده باشند.

این کارشناس سیاسی بیان داشت: هرجا دچار مشکل می‌شویم جایی است که به انقلاب و اهداف و فرامین امامین  آن توجه نکردیم و هرجا سرافرازی داشتیم و از مسائل عبور کردیم  جایی بود که به فرامین امامین انقلاب عمل کردیم.

حجت الاسلام پولادی ادامه داد: وقتی مقام معظم رهبری فرمود، جنگ جنگ روایت‌هاست پس روایت کنید، اگر شما مطالب را روایت نکردید دیگران روایت می‌کنند و واقعیات را جور دیگری جلوه می‌دهند، جهاد تبیین یعنی کاری به بزرگی کار امام حسین(ع) و حماسه‌ای  به بزرگی  حماسه امام حسین(ع) که در دنیا نداشتیم و نخواهیم داشت.

حجت الاسلام پولادی یادآور شد: اگر قیام امام زمان جهانی است و به پهنای عالم هستی است باز در دل صحرای  کربلا بنا گذاشته شده و قیام امام حسین(ع) از دل صحرای کربلا می‌آید و هیچ قیام و حادثه‌ای به اندازه قیام امام حسین(ع) نداشتیم و نخواهیم داشت اما اگر جهاد تبیین و روایت گری حضرت زینب نبود کربلا در کربلا می‌ماند و کار امام حسین(ع) به نتیجه نمی رسید. 

وی ادامه داد: به موقع و به هنگام واقعیت ها را بگویید که بعد از آن دیگر ارزش ندارد چرا که زینب (س) به هنگام گفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) تاکید کرد: بزرگترین  جنگ ادراکی تاریخ بشریت در کشور در حال اجرا است؛ این جنگ جنگ ترکیبی و تصویر سازی در اذهان مردم است.

انتهای پیام/88028

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول