اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تخریب ۳۷۰۰۰ متر تخلفات ساخت‌وساز طی هفت ماه در قم

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، بیش از 37 هزار متر تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز و مناطق حاشیه‌نشینی در شهر قم با حکم ماده 100 قانون شهرداری‌ها صورت گرفته است.

تخریب ۳۷۰۰۰ متر تخلفات ساخت‌وساز طی هفت ماه در قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمدرضا شفیعی در جلسه مبارزه با زمین‌خواری که در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری قم برگزار شد، با اشاره تلاش مجموعه شهرداری برای جلوگیری از حاشیه‌نشینی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز اظهار داشت: با هماهنگی و تعاملات دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در این حوزه، شهرداری قم کارنامه موفقی در بین کلان‌شهرهای کشور داشته و توانسته وضعیت مطلوبی را ثبت کند.

وی با بیان اینکه بیشترین حاشیه‌نشینی مربوط به مناطق ۲، ۵ و ۶ بوده ولی خوشبختانه مشکل خاصی در این زمینه نداریم، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، بیش از ۳۷ هزار متر تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز و مناطق حاشیه‌نشینی در شهر قم با حکم ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها صورت گرفته است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم ادامه داد: بیشترین این تخریب‌ها مربوط به مناطق ۲ و ۶ و در محلات بلوار حضرت معصومه(س) و قلعه صدری بوده است.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر ۱۶ پرونده آماده تخریب است، یادآور شد: این تصرفات بیشتر به‌صورت دامداری بوده که با برنامه‌ریزی‌ها به‌زودی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول