اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۳ طرح زیرگذر و روگذر در شهرکرد پیش‌بینی شد

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: طرح مطالعاتی پروژه تقاطع آیت‌الله طالقانی به خیابان آیت‌الله کاشانی و خیابان بوعلی سینا به کمربندی ۱۵ خرداد در دست اقدام و طرح روگذر و زیرگذر میدان معلم در شورای ترافیک استان تایید شده است.

۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۳ طرح زیرگذر و روگذر در شهرکرد پیش‌بینی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عبدالصادق نجفی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص ترافیک شهری با اشاره به ضرورت اجرای روگذر و زیرگذر در شهرکرد گفت: پیرو تفاهم‌نامه منعقد شده با قرارگاه خاتم‌الانبیا مطالعات اجرای سه پروژه روگذر و زیرگذر در دست انجام است که عملیات نقشه‌برداری این طرح تا پایان هفته به اتمام می‌رسد.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه طرح مطالعاتی پروژه تقاطع آیت‌الله طالقانی به خیابان آیت‌الله کاشانی و خیابان بوعلی سینا به کمربندی ۱۵ خرداد در دست انجام است، افزود: در این طرح ۳۵۰ متر به جاده شهرکیان طرح متصل می‌شود که سبب روان‌تر شدن ترافیک می‌شود.

وی توضیح داد: مطالعات طرح روگذر و زیرگذر میدان معلم نیز آماده و در شورای ترافیک استان و شهرستان تأیید شده است.

نجفی با بیان اینکه ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این سه پروژه پیش‌بینی شده است، بیان کرد: ۲ پروژه میدان معلم و کمربندی ۱۵ خرداد پس از تکمیل طرح مطالعاتی جهت تصویب به شورای ترافیک شهرستان و استان ارسال می‌شوند.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها با هدف کاهش و روان‌سازی ترافیک پیش‌بینی شده‌ است، ادامه داد: امروز معضلات و مشکلات ترافیکی مشکلات مختلفی را برای شهروندان ایجاد کرده است بنابراین باید به منظور رفع این مشکلات از تمام ظرفیت و امکانات استفاده شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد در پایان گفت: اصلاح اغلب چهارراه‌های داخلی شهر نیز در شورای ترافیک مطرح شده‌ است که به محض تایید طرح‌ها اجرایی خواهند شد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول