اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

در مراسم تشییع مهرشاد شهیدی‌نژاد چه گذشت؟

مراسم تشییع مهرشاد شهیدی‌نژاد که پیکر بی‌جان او پس از اغتشاشات چهارشنبه گذشته در یکی از خیابان‌های اراک کشف شد، صبح امروز از ساعت ۱۰ صبح در بهشت زهرای اراک و آرامستان برگزار شد.

در مراسم تشییع مهرشاد شهیدی‌نژاد چه گذشت؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مراسم تشییع مهرشاد شهیدی‌نژاد که پیکر بی‌جان او پس از اغتشاشات چهارشنبه گذشته در یکی از خیابان‌های اراک کشف شد، صبح امروز از ساعت ۱۰ صبح در بهشت زهرای اراک و آرامستان برگزار شد.

خبرنگار فارس جمعیت حاضر در این مراسم را بیش از ۵۰۰ نفر برآورد می‌کند.

بخشی از شرکت کنندگان در این مراسم شعارهایی نظیر «میکشم میکشم آنکه برادرم کشت» و «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» سر دادند.

بعد از پایان مراسم تشییع جمعی از جوانان دست  اقدام به مسدود نمودن بزرگراه امام علی(ع) کردند و سپس به سمت خیابان کشتارگاه به حرکت در آمدند.

اختلال در نظم عمومی باعث شد تا مامورین انتظامی در حوالی خیابان کشتارگاه اقدام به شلیک گاز اشک آور کنند. همین اقدام نیروهای پلیس جمعیت را که حدودا 300 نفر بودند را متفرق کرد.

در ساعاتی از روز اینترنت در شهر اراک با ختلال مواجه شده بود.

در حال حاضر شهر اراک در آرامش کامل است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در جریان ناآرامی‌های چهارشنبه شب در اراک پیکر بی‌جان یک جوان ۲۰ ساله در یکی از خیابان‌های اراک کشف شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در این خصوص گفت: متوفی هیچگونه مدارک هویتی و حتی گوشی موبایل به همراه نداشت و هویتش نیز مشخص نبود، روز پنج شنبه به دنبال مراجعه خانواده‌اش به مراجع قانونی و شناسایی وی از سوی خانواده هویتش مشخص شد.

بهنام نظری افزود: بر خلاف شایعه‌سازی‌های شبکه‌های معاند هیچ‌گونه گلوله‌ای به وی شلیک نشده و جان باختن وی بر اثر اصابت جسم سخت به سر تکذیب می‌شود، ضمن اینکه پزشکی قانونی  شکستگی در دست و پا، جمجمه و خونریزی مغزی را نیز رد کرده است.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول