اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

خط تولید عایق صدا اتوبان راه اندازی شد

امروزه به دلیل افزایش جمعیت و گسترش بافت شهری، آلودگی صوتی یکی از دغدغه های مهم مردم به شمار می آید.

خط تولید عایق صدا اتوبان راه اندازی شد

به منظور جلوگیری از آلودگی صوتی، عایق صوتی یکی از بهترین روش هایی است که امروزه در ساخت ساختمان های مسکونی و اوبان ها اجرا می شود.

عایق صدا اتوبان

باید بگوئیم عایق کاری بسیاری از مکانها با فوم پلی یورتان گزینه ای بسیار مناسب می باشد. فوم سخت یکی از بهترین و متنوع ترین فوم موجود برای عایق صدا اتوبان بوده که دارای محبوبیت بسیار بالایی نیز هست. در واقع این فوم ایمنی و رفاه را در لحظه استفاده افزایش داده و هزینه های مصرفی و سوخت آن بسیار کم است.

نقره مشهد

امروزه زیورآلات نقره های بسیار جذابی وجود دارند که خیلی از افراد آنها را به طلا ترجیح می دهند و از آنها استفاده می کنند.

نمونه های بسیار ظریف و زیبای دستبند نقره مشهد را در تهران مشاهده می نمایید که از طراحی منحصر به فردی برخوردار بوده و می تواند برای تمام سلایق یک گزینه داشته باشد. همچنین دستبندهای نقره همچون انگشتر زنانه گزینه‌ای بسیار خوب برای هدیه دادن به افراد مختلف می باشند و شما می توانید از آنها به عنوان هدیه استفاده نمایید.

یک بازی فکری

بازی فقط برای سن کودکان نمی باشد بلکه از بازی هایی که به صورت گروهی و خانوادگی انجام می شود می توان لحظات شاد و مفرحی داشت.

 البته یک بازی فکری خارجی در تمام مراکز و فروشگاه های فروش این محصول با قیمت مناسب عرضه می شود هر چند که بهای آن هر چه باشد ارزش دارد چرا که باعث تقویت مغز و فکر انسان می شود و جمع خانواده را بیشتر به هم نزدیک می کند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول