اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

وزیر خارجه بوسنی حمله تروریستی در شیراز را محکوم کرد

وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین در پیامی به همتای ایرانی حمله تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ را محکوم و با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کرد.

وزیر خارجه بوسنی حمله تروریستی در شیراز را محکوم کرد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، خانم «بیسرا توکوویچ» وزیر امور خارجه بوسنی و هرزگوین در پیامی به حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه حمله تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) را محکوم و با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کرد. 

در این پیام آمده است:

«با غم و اندوه فراوان خبر هولناک حمله به زیارتگاه شیعیان در شهر شیراز در جنوب ایران که منجر به کشته شدن مردم بیگناه و مجروح شدن عده زیادی شد را دریافت کردم. اینجانب از طرف وزارت امور خارجه بوسنی و هرزگوین و از طرف خودم این ضایعه را به شما و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض می‌کنم. ما در محکومیت شدید حملات هولناک به غیرنظامیان متحد هستیم و همچنان در کنار شما و جامعه بین‌المللی در مبارزه استوار با این جنایات وحشیانه ایستاده‌ایم. از جنابعالی خواهشمندم مراتب تسلیت و همدردی اینجانب را به خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست داده اند ابلاغ کنید. همچنین برای مجروحان شفای عاجل آرزومندیم».

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول