اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مشارکت ۸ میلیارد تومانی قزوینی ها در شور عاطفه ها

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: مردم استان قزوین در برنامه شور عاطفه ها تاکنون بیش از هشت میلیارد و ۷۱۷ میلیون تومان به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند مساعدت کرده اند.

مشارکت ۸ میلیارد تومانی قزوینی ها در شور عاطفه ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ناصر ظاهری اظهار کرد: برنامه جشن عاطفه ها در سال جاری به دلیل تقارن با ایام پایانی ماه صفر و مراسم سوگواری، با عنوان شور عاطفه ها برگزار شد.

وی ادامه داد: این برنامه در میادین و معابر عمومی در یک روز، مدارس در یک روز و در مصلی ها و مساجد محل اقامه نماز جمعه در یک روز دیگر برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در مجموع مردم استان قزوین در برنامه شور عاطفه ها تاکنون بیش از هشت میلیارد و ۷۱۷ میلیون تومان کمک مردمی به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند مساعدت کرده اند که این کمک ها میان آنها توزیع شده است.

وی افزود: کمک به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه در سایر کمک های وقتی به افراد نیازمند کمک می شود در واقع مشکلات امروز آنها رفع می شود و تلاش می شود از بروز مشکلات در بخش های مختلف زندگی آنها پیشگیری شود.

ظاهری عنوان کرد: اما در کمک به دانش آموزان و دانشجویان تنها نیاز امروز آنها مطرح نیست بلکه با ارتقای تحصیلی، بسترسازی برای ساخت آینده آنها پیگیری می شود تا با ارتقای تحصیلی زمینه سازی برای قطع زنجیره فقر صورت می گیرد.

وی یادآور شد: عموم مردم همچنان می توانند کمک های خود به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند را از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و یا از طریق مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* اهداء کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول