اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

درب و پنجره دوجداره چه مزیتی دارد؟

پنجره دوجداره به دلیل ساختاری که دارند باعث شده تا بتوان در تمام سایز ها و محل ها قابلیت جایگزینی شود. پس دیگر نگران تعویض پنجره خود نباشید شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن آن را نصب کرده و زیبایی منزل خود را چند برابر کرده است.

درب و پنجره دوجداره چه مزیتی دارد؟

پنجره سنتی

در خانه های قدیمی پنجره های چوبی با شیشه های رنگی مشبک را دیده اید بستن این پنجره ها با استفاده از ضامنهای چوبی که دارند، انجام می شود در جهت عمودی حرکت می کنند که به این پنجره ها، ارسی می گویند. این پنجره چوبی حاصل تلفیق طراحی نقوش، نازک کاری چوب، اسلیمی، گره چینی و قواره بری می باشند که می توانند هر بیننده ای را مجذوب کنند.

درب قزوین

امروزه استفاده از درب و پنجره دوجداره در ساختمان ها بسیار مرسوم شده است که کرج یک از استان هایی است که به تولید انواع مرغوب و با کیفیت از این محصول می پردازد.

انتظاراتی که از درب قزوین و پنجره های دوجداره می رود این است که علاوه بر داشتن زیبایی و نمای جذاب برای ساختمان از هدر رفتن انرژی و حرارت پیشگیری کند و از ورود گرد و خاک به داخل خانه جلوگیری شود.

پنجره وین تک

در ساخت درب و پنجره های دوجداره ثابت که پاردیک وین نمونه ای از این مدل است، لنگه باز شو ندارد و فقط قاب استفاده می شود پروفیلی مصرفی آن به صورت چهار کلاف به هم جوش می خورد و شیشه مورد نظر داخل آن تعبیه می گردد.

در تولید درب و پنجره وین تک، شیشه ها در این نوع، با استفاده از یک نوار از یکدیگر جدا می شوند و فضای خالی بین آن ها را معمولا با گاز آرگون پر می کنند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول