اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

دشمنان نمی‌توانند ما را با ترورهای ناجوانمردانه از مسیر حق منصرف کنند

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور تاکید کرد: ما ملت ایران با ترور و تحریم و آشوب و اغتشاش دست از آرمان‌های یعنی نظام اسلامی بر نمی‌داریم و با وجود همه مشکلات و مسائل موجود، دشمنان قاتل و جانی نخواهند توانست با ترورهای ناجوانمردانه ما را از مسیر حق منصرف کنند.

دشمنان نمی‌توانند ما را با ترورهای ناجوانمردانه از مسیر حق منصرف کنند

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت آشوب، اغتشاش و ترور ناجوانمردانه جمعی از هموطنان در جوار حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ (ع)، تاکید کرد:  ما ملت ایران با ترور و تحریم و آشوب و اغتشاش دست از آرمان های یعنی نظام اسلامی، ولایت مطلقه فقیه، جمهوری اسلامی ، تشکیل تمدن اسلامی و... بر نمی‌داریم و با وجود همه مشکلات و مسائل موجود، دشمنان قاتل و جانی نخواهند توانست با ترورهای ناجوانمردانه ما را از مسیر حق منصرف کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای کشور  ضمن محکومیت آشوب، اغتشاش و ترور ناجوانمردانه جمعی از هموطنان در جوار حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ (ع) ، با صدور بیانیه زیر، نکاتی را عرضه می‌ دارد:

۱- انقلاب اسلامی در حال حاضر در یک پیچ تاریخی و گردنه حساسی قرار دارد که غربالگری اهل حق و باطل به‌ وفور در آن دیده می‌شود. مردم ایران کسانی را که در این برهه حساس به کشور خود خیانت کرده‌اند ، را هرگز فراموش نخواهند کرد.

۲- دانشجویان بسیجی دانشگاه‌ های فنی و حرفه‌ای ضمن فرود آوردن سر تعظیم در مقابل غیرت، نجابت و ولایت‌ مداری امت شریف ایران اسلامی در روزهای گذشته، از مدیران ارشد قوای سه‌ گانه و مدیران میانی کشور می‌خواهیم با جان‌ و دل کمافی السابق کمر به حل مسائل مردم با بصیرت کشورمان بپردازند و اجازه ندهند دشمنان جانی و خناس از مطالبات اقتصادی و اجتماعی مردم سوء استفاده کنند.

۳- ما بسیجیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به‌ عنوان سربازان جان‌ برکف ولایت مطلقه فقیه، همیشه در کنار مردم ایران هستیم و  آماده‌ ایم و آرزو داریم تا هزاران بار جان ناقابل خود را فدای این مردم شریف ، نجیب و بصیر نمائیم. 

۴- خطاب به امت شریف ایران می‌گوییم، ای امت اسلامی ایران، ای قهرمانانِ قهرمان‌ پرور ، بدانید و آگاه باشید ، ( هرچند می‌دانیم که می‌دانید) هر چه از ترور، آشوب، اغتشاش، ناامنی، تعرض به نوامیس، آتش زدن اموال عمومی و هر چه را که در مدت این چهل و اندی روز دیده‌اید، تنها بخشی از کابوس استکبار وحشی و منافقینِ داعش صفتی است که خواب تجزیه ایران را دیده اند، که صد البته با اتکا به خداوند متعال و تکیه به استقامت، صبر، بصیرت و مقاومت شما می‌ گوییم این آرزو را به گور خواهند برد.

۵- بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضمن تقدیر از رؤسای استانی واحدهای دانشگاهی که با حل‌ و فصل مطالبات صنفی دانشجویان از قبیل مسائل آموزشی، رفاهی و فرهنگی و حمایت از نیروهای ارزشی و انقلابی ازجمله بسیج دانشجویی، اجازه جولان به آشوبگران و اغتشاشگران را در این دانشگاه نداده‌اند بیان می‌ دارد، از نظر ما در سطح استانی رؤسای واحدهای آموزشکده ها و دانشکده ها شخصاً، متولی پیگیری و حل مسائل و مطالبات دانشجویان و جلوگیری از سوء استفاده آشوبگران و اغتشاشگران از مشکلات دانشجویان هستند و از رؤسای آموزشکده ها و دانشکده ها مجدانه درخواست داریم ضمن همکاری با بسیج دانشجویی در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی در صحن آموزشکده ها و دانشکده های فنی و حرفه ای ، جبهه انقلاب اسلامی و نیروهای انقلابی را در دانشگاه فنی و حرفه ای تقویت و یاری نمایند. 

۶- خطاب به مردم ایران عرضه می‌ داریم که منافقین و استکبار جهانی به‌هیچ‌ وجه دلشان برای دختران ایران نمی‌سوزد، چرا که اگر دلشان می‌سوخت زنان و دختران و کودکان را در حرم شاه‌ چراغ (ع) به خاک و خون نمی‌کشیدند. کیست که نداند هزینه‌ رسانه‌های دروغ پرداز خارجی و فشنگ هایی که در حرم شیراز بر قلب ایران نشست ، یکی است.

۷-به دشمنانمان می گوییم بترسید که امروز روز برادری و وحدت مسلمانان است. امروز شیعه و سنی و کرد و ترک و بلوچ و لر و عرب همه در مقابل لشکریان شیطان و دشمنان خدا ید واحده و متحدند. انشاءالله با پایان مشکلات اقتصادی مردم‌ ایران و پیروزی در جنگ اقتصادی ، ملت ایران طعم شیرین پیروزی را خواهد چشید و آروزی تجزیه و تکه تکه کردن ایران را به گور خواهید برد.

۸-در پایان بیان می داریم که ما ملت ایران با ترور و تحریم و آشوب و اغتشاش دست از آرمان های یعنی نظام اسلامی، ولایت مطلقه فقیه، جمهوری اسلامی ، تشکیل تمدن اسلامی و... بر نمی‌داریم و با وجود همه مشکلات و مسائل موجود، دشمنان قاتل و جانی نخواهند توانست با ترورهای ناجوانمردانه ما را از مسیر حق منصرف کنند ، چرا که:

ما گر ز سر بریده میترسیدیم
در محفل عاشقان نمی رقصیدیم...!!! 
والسلام علیکم‌ و الرحمه الله و برکاته.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول