اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بیانیه مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی در محکومیت جنایت شیراز

مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی، با صدور پیامی اقدام مجرمانه گروه تروریستی داعش در حمله به مرقد حضرت احمد بن موسی بن جعفر (ع) در شهر شیراز را تسلیت گفت و این اقدام را محکوم کرد.

بیانیه مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی در محکومیت جنایت شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی، با صدور پیامی اقدام مجرمانه گروه تروریستی داعش در حمله به مرقد امام احمد بن موسی بن جعفر (ع) در شهر شیراز را که منجر به شهادت و یا مجروح شدن ده ها زائر شد را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم، با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)؛ شهادت مظلومانه جمعی ازنمازگزاران، زائرین و هموطنان عزیز در جنایت تروریستی اشقیای تکفیری در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) به دست تروریست های مزدور، پرده جدیدی از رذیلت و قساوت دشمنان ملت ایران اسلامی را روشن ساخت.

در این بیانیه آمده است، امروز شاهدیم استکبار جهانی پس از ۴۳ سال تلاش مداوم برای نابودی نظام جمهوری اسلامی هنوز از پای ننشسته و این بار نیز از طریق فرقه تکفیری و آدمکش داعش و با برنامه‌ریزی رسانه های مزدور و خارجی؛ حادثه تلخ نمازگزاران را درشیراز رقم زدند و خانواده‌های بسیاری را داغدار و ایران اسلامی را عزادار کرد.

در ادامه این بیانیه ذکر شده است: مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی نیز ضمن محکوم نمودن اقدام جنایتکارانه گروه تکفیری داعش و تسلیت به بازماندگان شهیدان مظلوم این واقعه، ملت بصیر، هوشمند و همیشه در صحنه ایران اسلامی را به  دفاع و حراست از ارزش های الهی فرا می خواند و بر نقش آفرینی جریانات مهم کشور در رسیدگی به مجازات عاملان  و طراحان این نقشه شوم تاکید می نماید.

در پایان این بیانیه آمده است: از درگاه حضرت حق تعالی برای شهیدان گرانقدرعلو درجات وهمنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای مجروحین حادثه، شفای عاجل ازخداوند متعال طلب دارد.

مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی

امان اله حسین پور، نماینده مردم شریف اسفراین در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی

محمد وحیدی، نماینده مردم شریف ۵ شهرستان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی

محمد پاکمهر، نماینده مردم شریف ۵ شهرستان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی

علی جدی، نماینده مردم شریف شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول