اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

حسینی: تظاهرات مردم در 1000 شهر و منطقه یعنی با آشوبگران مدارا نکنید

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: تظاهرات مردم در 1000 شهر و منطقه یعنی با آشوبگران مدارا نکنید.

حسینی: تظاهرات مردم در 1000 شهر و منطقه یعنی با آشوبگران مدارا نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ سید محمد حسینی در گفت‌وگو با شبکه استانی دنا استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آشوب ها و اغتشاشات در کشور گفت: رسانه های معاند خارج از کشور این گونه جلوه می‌دهند که ایران یکپارچه اعتراض شده است در حالی که امروز شاهد بودیم در ۱۰۰۰ شهر مردم با شور و اشتیاق راهپیمایی شرکت کردند و انزجار خود را از آشوبگران و اغتشاشگران و داعش اعلام کرده و از مسئولان به ویژه دستگاه قضایی و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی خواستند که مدارا را کنار بگذارند و با کسانی که صحنه‌گردان بوده و با تروریست‌ها ارتباط دارند برخورد جدی شود.

وی گفت: امروز بیانیه‌ای از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی صادر شد که نشان می‌دهد ساماندهی اغتشاشات از سوی کشورهای خارجی بوده و مردم هم شاهد بودند که چگونه آشوبگران خشونت‌ به کار برده و چگونه نیروهای نظامی انتظامی و بسیجی را مورد هدف قرار می دهند.

معاون حقوقی و پارلمانی رئیس جمهور گفت: آنها به دنبال ایجاد رعب و وحشت هستند به همین خاطر حادثه جانگداز شاهچراغ را رقم زدند و مشخص شد که منافقین، سلطنت طلب‌ها و داعشی ها در یک مسیر حرکت می کنند و به دنبال براندازی هستند و خودشان هم اذعان کرده‌اند که ماجرای مهسا بهانه ای بیش نبوده است.

حسینی گفت: عده‌ای پشت صحنه را خوب بررسی نمی کنند و تحت تاثیر اتاق جنگ اینترنشنال هستند و اغتشاشات را دامن می زنند اکنون دیگر حجت تمام شده و انتظار می رود که سریعتر به ناآرامی‌ها پایان داده شود و کشورهایی که حمایت می کنند هم بدانند همانطور که کومله را در اقلیم کردستان هدف قرار دادیم آنها نیز به سزای اعمالشان خواهند رسید.

وی یادآور شد: دولت آیت الله رئیسی در زمانی کار را آغاز کرد که کشور با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود کارخانه‌های زیادی تعطیل و کارگران بیکار و معلمانی که خواهان رتبه بندی بودند و در طول یک سال اول با تجمعات و اعتراضات فراوانی روبرو بودیم و هر روز گروهی مقابل مجلس بودند دولت هم به دنبال رفع مشکل بود اما یک مورد هم به اغتشاش نینجامید.

حسینی یادآور شد: در حوادث اخیر دیدیم اگر کسانی بر اثر خودکشی یا بر اثر سوء مصرف مواد مخدر از بین می‌روند هم به پای نظام می نویسند و کشته سازی می کنند.

وی با بیان اینکه باید همه راه اعتراض را از اغتشاش جدا کنیم یادآور شد: رئیس جمهور معتقد است که مسئولان پاسخگوی معترضین باشد مثلاً برای دارو بلافاصله برخورد شد و اینگونه است که دولت گوش شنوا دارد و به دنبال پایان بخشیدن به مشکلات است.

انتهای پیام/ ت 9

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول