اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

امام جمعه اهل تسنن مانه‌وسملقان: جنایت شیراز دلیلی بر شکست فتنه‌انگیزی دشمنان بود

امام جمعه اهل سنت کهنه جلگه مانه و سملقان گفت: آمریکا و اسرائیل و برخی زیردستانشان که در ماه‌های اخیر اقدام به ایجاد نفاق کردند اما نتوانستند در مقابل ملت فهیم ایران ایستادگی کنند و به همین دلیل این حادثه مذبوحانه را رقم زدند.

امام جمعه اهل تسنن مانه‌وسملقان: جنایت شیراز دلیلی بر شکست فتنه‌انگیزی دشمنان بود

حاج محمد آخوند خادمی، امام جمعه اهل سنت کهنه جلگه مانه و سملقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) از سوی گروهک های تکفیری اظهارکرد: تفرقه انداختن بین مسلمین یکی از اهداف شوم دشمنان قسم خورده مسلمان ها است اما دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد که بتوانند با چنین اعمال ناپسند و شومی در صفوف مسلمانان اختلاف ایجاد کنند.

وی گفت: هموطنان عزیزمان در شیراز کاملاً مظلومانه و غافلگیرانه به دست تکفیری های خبیث به خاک و خون کشیده شدند که دیدن تصاویر خونین این زائرین قلب ما را اندوهگین و متأثر کرد.

امام جمعه اهل سنت کهنه جلگه مانه و سملقان افزود: آمریکا و اسرائیل و برخی زیر دستانشان که در ماه های اخیر اقدام به ایجاد نفاق و دودستگی و اغفال و آموزش برخی جوانان فریب خورده کرده و سعی در برهم زدن امنیت کشور و ایجاد اغتشاش داشتند؛ نتوانستند در مقابل ملت فهیم ایران ایستادگی کنند و مردم با بصیرت و پیروی از رهبرعظیم الشأن تمامی توطئه های این فتنه گران را نقش برآب کردند و به همین دلیل این حادثه مذبوحانه را رقم زدند.

وی تصریح کرد: ما بارها شاهد دیگر حوادث تروریستی از سوی دشمنان خود بوده ایم اما اینگونه حوادث اراده ما را در مقابله با سران کفر مستحکمتر می کند.

این عالم اهل سنت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل و دیگر خباثان که این مستکبرین را همراهی و اقدام به اجرای نقشه های شوم آنها در شیراز کردند، بدانند؛ ملت ولایتمدار ایران اسلامی به کمک نیروهای قضایی، فراجا و نیروهای اطلاعاتی کشور سیلی سختی برآن ها خواهند زد.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول