اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

«ایران قوی» ویژه‌ برنامه رادیو-تلویزیونی هفته پدافند غیرعامل

ویژه‌برنامه «ایران قوی» کاری از معاونت توسعه فرهنگی و اطلاع‌رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور، به تهیه کنندگی حامد فاتحی، در هفته پدافند غیرعامل از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی سراسری و استانی پخش می‌شود.

«ایران قوی» ویژه‌ برنامه رادیو-تلویزیونی هفته پدافند غیرعامل

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، ویژه‌برنامه تلویزیونی بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل با عنوان «ایران قوی» کاری از معاونت توسعه فرهنگی و اطلاع‌رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور است که همزمان با آغاز هفته نکوداشت پدافند غیرعامل از ۴ تا ۱۱ آبان از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی رسانه ملی پخش خواهد شد.

برنامه زمانبندی پخش برنامه ایران قوی به شرح زیر می‌باشد:

شبکه بین المللی خبر هر روز حدود ساعت ۱۰:۱۰ صبح ، شبکه  دو سیما هر روز ساعت  ۱۳:۳۰ شبکه یک سیما هر روز ساعت ۸:۴۰ صبح، رادیو جوان هر شب ساعت ۲۱ ، رادیو گفت و گو هر روز ساعت ۱۳ و رادیو تهران نیز پخش این برنامه را از ۵ آبان در دستور کار قرار داده است و شبکه های تلویزیونی و رادیویی مراکز استانی صدا و سیما نیز پخش این برنامه محوری را در دستور کار قرار داده اند . 

این ویژه‌برنامه ترکیبی به تهیه کنندگی حامد فاتحی پولادی با حضور کارشناسان، صاحب‌نظران و مسئولان سازمان پدافند غیرعامل کشور هفت محور استراتژیک پدافند غیرعامل، «دفاع جامعه در جنگ ترکیبی»، «علم و فناوری»، «شبکه های اجتماعی و جنگ شناختی»، «آرایش دفاع سایبری در جنگ جدید»، «جمعیت و ایران قوی»، «پدافند زیستی، تجربه ها و دستاوردهای عبور از کرونا» و « پدافند شهری ارتقای کیفیت زیست شهروندان»را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

در روزهای آتی گزارش های کوتاه و جذاب از پشت صحنه این برنامه که کاری است از روابط عمومی سازمان پدافند غیر عامل کشور، همزمان با پخش تلویزیونی در فضای مجازی و تارنمای paydarymelli.ir منتشر خواهد شد. 

به گزارش فارس، ۸ آبان‌ هر سال به مناسبت فرمان مقام معظم رهبری برای تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، به عنوان روز پدافند غیرعامل گرامی‌ داشته می‌شود.

 

 

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول