اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مدعیانی که دم از حقوق و آزادی زنان می‌زنند در نقطه امن جهان کودکان و زنان را به شهادت می‌رسانند

کارشناس سیاسی گلستان گفت: مدعیان حقوق بشر و آن‌هایی که در این مدت شعار زن زندگی آزادی سر می دهند در نقطه امن جهان کودکان و زنان بیگناه را به خاک و خون کشیدند.

مدعیانی که دم از حقوق و آزادی زنان می‌زنند در نقطه امن جهان کودکان و زنان را به شهادت می‌رسانند

حجت الاسلام عباسعلی گرزین یکی از کارشناسان سیاسی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حادثه تلخ حرم شاهچراغ در روزهای گذشته، دست جنایتکارانه و پشت پرده انها را به طور دقیق مشخص کرد.

وی با تسلیت به همه ایرانیان بابت شهادت جمعی از هموطنان بی گناه در این حادثه تصریح کرد: دشمنان در دهه های اخیر با ایجاد حوادثی مشابه حادثه تلخ حرم شاهچراغ در شیراز تلاش دارند تا با مخدوش کردن احساسات و افکار عمومی، امنیت جامعه را زیر سوال ببرند.گاها در این حوادث قلب حساس و مهم جامعه به ویژه در جامعه ایران اسلامی که مکان امنیت، آرامش، عبودیت مردم مبی گناه و مسلمان بوده را مورد هدف قرار می دهند.

کارشناس سیاسی گلستانی با اشاره به حادثه تلخ مشهد مقدس، مجلس شورای اسلامی و حوادثی از این قبیل خاطرنشان کرد: در این حوادث دشمن به دنبال غبارآلود کردن فضای جامعه بوده و تلاش دارد تا ثابت کند ایران اسلامی نیز مانند کشورهای دیگر دچار ناامنی شده است.در صورتی که دشمن با کارهای احمقانه خود پشت پرده خود و ایادیش را به همه ملت جهان نشان داده و رسوا می‌کند.

وی با اشاره به شهادت و مجروح شدن زنان و کودکان در این حادثه تلخ ادامه داد: اگر به حوادث یکماه گذشته دقت کنیم، دشمنان با ترفند و توطئه حمایت از زنان، حقوق و آزادی انها وارد میدان شدند و همه مدعیان دفاع از حقوق زنان چادر از سر زنان محجبه کشیده، قران و مساجد را به آتش کشاندند و در روزهای گذشته زنان و کودکان بی دفاع و بی‌گناه را در نقطه امن جهان به خاک و خون کشیده و به شهادت رساندند.کجای حقوق بشر در عین بیان آزادی و حقوق زنان و کودکان، دستور به کشتن افراد بی گناه می دهد.

گرزین گفت: این حادثه درست خوبی برای افرادی در جامعه بوده که هنوز با این اتفاقات به دشمن شناسی و توطئه های ان نرسیده بودند و این حادثه خود نمایانگر این است که دشمنان به فکر زنان، کودکان و مردم ایران نبوده و با این حرکات و اتفاقات می خواهند به اهداف خود که تجزیه ایران است برسند.

وی بیان کرد: در ۴۳ سال گذشته ایران اسلامی با تمامی تحریم ها و محدودیت هایی که استکبار جهانی آن را پیاده کرده توانسته مقتدرانه با حرکت رو به جلو پیش رود و در این حرکت به یک کشور تاثیرگذار در منطقه تبدیل شود و باعث رشد خود و کشورهای مسلمان جهان گردد.

کارشناس سیاسی گلستان ابراز کرد: دشمنان در طول ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی وقتی عدالت خواهی و استقلال طلبی ایران را دیدند تلاش کردند تا جلوی رشد و پیشرفت آن را بگیرند و در این مدت چهار جنگ جهانی در منطقه راه اندازی کردند.در ابتدا با جنگ تحمیلی ایران و عراق شروع کرده سپس با ناامید شدن جنگ افغانستان، جنگ با کشور عراق و جنگ سوریه را طراحی و پیاده کردند.

وی افزود: با تمامی این تحریم ها امروز سازمان بین المللی اعلام کرده که ایران در حوزه علمی رشد ۱۴ برابری داشته و انها به این نتیجه رسیدند که ایران در آینده ای نه چندان دور به یک ابرقدرت تبدیل شده و بسیاری از معادلات انها از بین خواهد رفت.

گرزین خاطرنشان کرد: کشورهای غربی که مدعی دفاع از حقوق و آزادی زنان ایرانی هستند در کشورهای خود، خودکشی زنان ۵۰ درصد و ناامیدی خانمها در این کشورها ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده و اگر به معنای واقعی مدافع حقوق زنان بوده چرا به زنان جامعه خود توجه ندارند.

وی گفت: از نگاه دیگر به حوادث یکماه اخیر و بررسی انها نشان می دهد در سال‌های گذشته در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی کم کاریهایی از سوی برخی از مسئولان صورت گرفته که می بایست با یک برنامه ریزی مدون و منظم و توجه به موضوعات این حوزه ها، این کم کاری‌ها را هرچه زودتر جبران کنیم.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول